Jan Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Crazy Train Eller; Busskræsj. Lenke til kommentar
Xjobat Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Brutal-kuk eller hva med åke och skrotingana Endret 30. juli 2005 av Xjobat Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Brutal-kuk eller hva med åke och skrotingana Ja for brutal kuk eksisterer jo ikke fra før. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 hva med Chronosphere eller Red Lights Of Moskow... ( ligger flere innpå emnet: Band navn (forslag) Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ok! Har selv spilt inn 2 demo sanger i studio med bandet mitt i sommer! Årntlig morro! Hvor kan vi høre? EDIT: hmm.. Hva enn dere gjør, ikke ta det første dere finner i ordboka. http://www11.nrk.no/urort/user/?id=2941 Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ok! Har selv spilt inn 2 demo sanger i studio med bandet mitt i sommer! Årntlig morro! Hvor kan vi høre? EDIT: hmm.. Hva enn dere gjør, ikke ta det første dere finner i ordboka. http://www11.nrk.no/urort/user/?id=2941 Av en eller annen grunn minna det meg sykt om noen av Duke Nukem 3D sangene! Men veldig bra! Lenke til kommentar
abrj Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Du har jo navn som Rumpelo, Håndjagermafia'n og Das Schinkenrytter, men hvis mot formodning dere slår til i utlandet er navn som Black Groom osv bedre Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ok! Har selv spilt inn 2 demo sanger i studio med bandet mitt i sommer! Årntlig morro! Hvor kan vi høre? EDIT: hmm.. Hva enn dere gjør, ikke ta det første dere finner i ordboka. http://www11.nrk.no/urort/user/?id=2941 Av en eller annen grunn minna det meg sykt om noen av Duke Nukem 3D sangene! Men veldig bra! HEhe Jotakk! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Precious Human Stress. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Grim Tail New Spine of a Ball Demoralizing cock Lenke til kommentar
Decline Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Red Army Black Army Bulletfest Eternal night Reconciliation Exit Faith mulig noe av dette er brukt men... spørs jo også litt hva tekstene deres handler om? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Grim satan and a punk playin' the flute. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Noen ikke fullt så seriøst: The Guevaras (hvis dere står for sliktno), Funky Ducks, Lumberjacks, Woodpeckers, Oxygen for pussies. Seriøse: Reincarnation, Immortalify (vri litt på ord er kult), Cat Black, Destiny None, Social Failures, Solid Darkness, Thick Dark, Osv, er jo bare å finne et par kule ord, og slenge de sammen i forskjellige kombinasjoner. Finner alltid noe som høres bra ut! Og plutselig finner du noen du med en gang føler er heftig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå