IronWire Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ettersom dB nivået som blir oppgitt av forskjellige firmaer ikke alltid er helt korrekte syns jeg det er vanskelig å finne frem til de mest stillegående viftene. Jeg trenger tre-fire 120mm kabinettvifter. MIST har noen som de har satt til 16.5dB SilenX har 11dBA vifter, men jeg har hørt at SilenX ikke er helt ærlige når det gjelder disse tallene. Er det noen på forumet som har begge, og kan fortelle hvilken som bråker minst? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 tror nok silenX sine er ganske riktige... har to stk, og jeg hører de ikke om jeg så legger øret inntil. et minus er jo at de er dyre.. du kan også kjøpe feks. PAPST og kjøre de på 5v. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg får en stk av den Mist-viften du snakker om i posten i morgen, kan fortelle om hvordan støynivå'et er når jeg har fått den i hus Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Har du fått en sjangse til å se på Misten enda? Noen som har hørt på både mist 120mm og nexus 120mm? Har hørt at nexus viftene skal være bra, men den er jo spesifisert som mer bråkete i prisguiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå