sannheten_666 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) er det bare meg, eller har det blomstret opp med AMD-prosessorer siden de saksøkte Intel? jeg så etter laptop på våren i år, og å finne en med AMD cpu var omtrent umulig. det fantes et par stykker, men det var altså veldig dårlig. nå for tiden ser jeg at fleste produsenter av bærbare kan ha AMD cpu i opptil 30% av modellene de gir ut. for meg ser det ut som at intel har sykt stor makt over produsentene... Endret 28. juli 2005 av hardrock_ram Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Tja, var vel denne (ulovelige) store makta Intel rådet over produsentene som var grunnlaget for søksmålet. Mulig jeg bare er hyklersk, men jeg synes Microsoft og Intel går hånd i hånd i sine ulumske stratergier. Lenke til kommentar
FX-57 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 jeg har visst ikke fått det søksmålet med meg, så hvis noen kan fortelle meg hva som har skjedd så hadde det vært bra! Og når jeg var mindre trodde jeg at Intel og Microsoft var samme selskap! :!: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Fyldig artikkel fra Digi.no: AMD til århundrets søksmål mot Intel Her er noen artikler fra HW.no: Går til sak mot Intel Intel svarer på AMD-søksmål EU-raid hos Intel Og ITavisen.no hadde en liten nyhet om søksmålet: Intel truet med pistol Cheers! Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Mer AMD nå? Du mener mer BRA AMD bærbare kanskje. Var på tidligvåren/vintern her at brodern kjøpte ny bærbar på elkjøp og de fikk ham til å tro at Sempron 3000+ var som en 3GHz Intel, så han kjøpte den, men den brøt sammen før han fikk benytta seg av angreretten. Fy for en bråke-kasse med elendig ytelse og nesten ikke batterilevetid. Han fikk bytta til en Centrino 1.6 etter at jeg fikk høre om saken og forklarte ham litt om Centrino. Men nå, med turion ute skulle det begynne å gå an med AMD i bærbar ja. De har tross alt ikke konkurrert med Centrino før nå, tidligere AMDer var konkurrenter til P4 mobile, vanskelig å finne ut hvilken som var mest tragisk av dem. Lenke til kommentar
FX-57 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Fyldig artikkel fra Digi.no: AMD til århundrets søksmål mot Intel Her er noen artikler fra HW.no: Går til sak mot Intel Intel svarer på AMD-søksmål EU-raid hos Intel Og ITavisen.no hadde en liten nyhet om søksmålet: Intel truet med pistol Cheers! Takker! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Dette har vel ingenting med det søksmålet å gjøre, men heller med det faktum at amd endelig er kommet med en cpu som er brukbar i bærbar pc . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå