adsfiklam Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Når jeg prøver å dele en mappe så kommer denne feilmeldingen opp (lurer på om det kan være en tjeneste jeg har skrudd av som gjør det): Endret 28. juli 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Banzai Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Du har skrudd på fildeling på maskinen din? kontrollpanel -> nettverkstilkoblinger -> local tilkobling (egenskaper). Her skal du ha en klient som heter "Deling av filer og skrivere i microsoft nettverk". . Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 kontrollpanel -> nettverkstilkoblinger -> local tilkobling (egenskaper).Her skal du ha en klient som heter "Deling av filer og skrivere i microsoft nettverk". Klienten som heter "Deling av filer og skrivere i microsoft nettverk" har jeg. Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hvis han ikke har gjort noe med noen tjenester så skal det ikke være nødvendig med å aktivere deling av filer og mapper. dette er aktivert fra før i Windows. iallefall i Windows 2000 Pro Eng. Husker at jeg fikk noe av den samme feilen for ikke lenge siden her. og da var det 2 tjenester som jeg slo av under msconfig som laga feilen. (Hender seg at jeg leker meg litt for mye ) hvis Network DDE og Network DDEDSDM er aktivert så må disse aktiveres. jeg tror det var problemet når noe av det samme skjedde hos meg. Lenke til kommentar
Banzai Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvilken fremgangsmåte bruker du når du skal dele ut en fil da? Steg for steg info og også info om hvilke programmer som står og går når du prøver (brannmurer/antivirus etc etc). . Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 hvis han ikke har gjort noe med noen tjenester så skal det ikke være nødvendig med å aktivere deling av filer og mapper. Det er nettopp det jeg har Husker at jeg fikk noe av den samme feilen for ikke lenge siden her. og da var det 2 tjenester som jeg slo av under msconfig som laga feilen. (Hender seg at jeg leker meg litt for mye ) hvis Network DDE og Network DDEDSDM er aktivert så må disse aktiveres. jeg tror det var problemet når noe av det samme skjedde hos meg. Skal jeg aktivere eller deaktivere Network DDE og Network DDEDSDM? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 hvis du har deaktivert Network DDE og Network DDEDSDM så prøv å aktiver dem igjen. hvis ikke det funker så prøver du å aktiver alle tjenester under tjenester i msconfigen din. dette bruker å hjelpe noen ganger også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå