Åsmund Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei, jeg har gått 3 år på medier og kommunikasjon men strøyk i matte og norsk, og da har jeg vel ingen formell utdanning. Men kan jeg skrive en cv slik at jeg gir utrykk for en formell utdanning uten å juge? fsk: Sivilarbeid på kreativ i notodden 3 år medier og kommunikasjon osv Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Du har jo gått der, men du har da ingen generell studiekompetanse. Du kan jo f.eks ta opp faga hvis du vil det, for det er bortkasta å gå tre år på vgs uten å få studiekompetanse. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kan jo ramse opp fagene du bestod. Lenke til kommentar
skinner Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Eller skrive antall studiepoeng du har bestått utfra totalen i en setning med mindre typestørrelse under. Kan fint skrive at du mangler matematikk og norsk og vil ta dette ved en senere anledning eller noe.... Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvorfor bare ikke skrive at du har gått på skole det året og ikke spesifisere noe mer? Jeg har aldri skrevet om jeg har bestått et år eller ikke. Har heller ikke fått en henvendelse om utlevering av dokumenter de siste årene heller så muligheten for at de ikke spør om du har bestått eller ikke er vel heller liten. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 04/05 Medier og kommunikasjon videregående kurs 2 03/04 Medier og kommunikasjon videregående kurs 1 02/03 Medier og kommunikasjon grunnkurs Eventuellt: 2002 - 2005: 3 år medier og kommunikasjon ved raspeball videregående skole Går ikke det fint? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jeg har heller aldri skrevet at jeg har bestått eller ikke bestått... den delen kommer man til når attester og lignende overleveres... så hadde det vært meg hadde jeg bare skrevet opp hva du hadde gått på... (du kan jo også si det på interjuet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå