Loomy Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 La nettopp merke til at en av de 4 bildene på toppen av forsiden er rimelig føkked. Se screenshot fra IE6: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg forsøkte å se etter i IE6, men fikk da melding om at det var en feil i Javascriptet på siden. Feilmeldingen sa at feilen befant seg på linje 5, tegn 11. Feilmeldingen var "Krever objekt". Ettersom det ikke er noe skript på linje 5, så går jeg utifra at feilen ligger i ett av scriptene som ligger på en annen side, for eksempel ddmenu.js. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Er kommet meg hjem (og vekk fra den helsikes IE6 ), og her ser det helt greit ut.. I Firefox altså. Lenke til kommentar
amund Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Si ifra dersom dere fortsatt opplever problemet. Jeg klarer ikke å reprodusere dette i IE hos meg nå. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det viste seg å være et lokalt problem hos meg, med ukjent årsak. Slettet cachen, og dermed var alt som før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå