gamer73 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Klarte å kjøpe en ekstra slot i banken (tror slot nr 2 koster 1 gull elelr noe). Og det var ikke fordi jeg trodde det var noe jeg trengte. Jeg bare sleivet musepeker over der og trykket liksom. Holdt på å styre med å flytte ting frem og tilbake fra bags til banken. Omtrent samme tabbe som jeg gjør når jeg trykker inn feil actionbutton liksom...men bare at denne tabben kostet med 1 gull. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Bare vent, du får god bruk for ekstra plass i banken. Lenke til kommentar
kommando Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Tok litt tid før jeg skjønte hvorfor jeg ikke skulle angripe sauer. Er det farlig å drepe sauer? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Tok litt tid før jeg skjønte hvorfor jeg ikke skulle angripe sauer. Er det farlig å drepe sauer? Hvis dem er pollymorpha av mages, så er det meningen at man ikke skal angipe dem før andre mobs er død. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Min største tabbe er å være for grei med noobs, slik at de legger meg til på friends-lista. Nå får jeg i tide og utide /w med "can yuo help me plz"-meldinger. Av en eller annen grunn får jeg de hele tiden når jeg står å koser meg i IF Aspyr, level 60 hunter, The maelstrom Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 ...Holdt på å styre med å flytte ting frem og tilbake fra bags til banken. ... Hvorfor ikke bare høyreklikke på itimen du skal flytte så skjer det automatisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå