Gå til innhold

Dine flauste nybegynner øyeblikk i WoW


Anbefalte innlegg

Ikke akkurat nybegynner øyeblikk. Men i Zul'Farrak skulle jeg resurrecte en, så jeg targeta corpse, trykkte på knappen og lente meg tilbake mens jeg begynte å rulle meg en røyk. Jeg kikker jeg opp på skjermen igjen og legger merke til at hendene til characteren er grønne... Og når man resurrecter noen er det jo hvit lys som kommer... Ikke grønt... :hmm: Før alle brikkene falt på plass så havna jeg i Undercity. Tror dere ikke jeg hadde trykket på Hearthstone... Den er nå flyttet langt vekk fra resurrection knappen :p

 

(Gruppa var ikke akkurat så glad i meg da nei :whistle:)

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det var i Ragefire Chasm, ante ingenting om looting osv. osv, så jeg bare trykka på terningene og så item legge seg i inventory, kunne heller ikke skjønne hvorfor party-members skreik ut at jeg var en skikkelig drittunge :p.

 

Et annet ganske morsomt øyeblikk, er ikke veldig passende til topic, men drar den inn her likevel, en Mage i guilden skulle hjelpe til med en Warlock summon, i Molten Core, like før Golemagg, så tror du ikke han drar en portal. Alle i nærheten av han høyreklikker selvfølgelig på Portalen til Undercity, var vel ca. 12 stykker som ble temmelig sure da ja ;).

Endret av Artex
Lenke til kommentar
Min største flause tror jeg må være da jeg(mage), hunter og druid var i ZF. Vi hadde tatt en del elites og ble overbegeistret da vi fant et sted med ca.30 vanlige scarabs i fin form. Jeg jublet og sa til party, dette blir gøy, la meg bruke AoE...Sprang inn og begynte med Instant Arcane Explosion(vet, var dumt). Tenkte at hvis det ble problemer hadde jeg jo alltids healing-potion og en druide som healer. Jeg døde momentant, gruppen døde i løpet av ca. 5 sekunder.

 

jeg er druid, og vi brukte den metoden hver eneste gang i ZF, fungerte fint, jeg heal`a, mage AoE`a :)

Lenke til kommentar

Første guild raidet vårt hvor vi skulle ta splintertree post i ashenvale. Alle sammen ble veldig kjepphøye når vi hadde kommet oss innafor portene og etterhvert gjorde oss klare for å ta denne windrider masteren (eller hva den nå heter) da plutselig en lvl 60 undead mage kom flygende, guild lederen sier attack og når alle løper for å angripe så AoE'er magen hele raidet til døde. Raidet endte opp med å resse hos spirit healeren. :wallbash:

 

Ganske flaut egentlig :blush::blush:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I går var jeg i BRD. Vi var ikke så langt fra General Angleforge, og vi hadde nettop drept et par Dverger. Ettersom vi måtte vente på vår nye paladin, tenkte jeg å stille meg i vinduet, og se ned i lavaen. Ender med at jeg holder inne høyre museknapp, ikke venstre, og da kan dere gjette hva som skjedde. Heldigvis var to av folka i partyet fra guilden, og siden vi måtte vente på pallyen, var det ikke krise. Er ikke noe nybegynner øyeblikk men det er generaltabbe. :whistle:

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar

Skulle lage portal til MiteS (som svarte et par poster over) og jeg teleporta istedet.. Yay!

 

Hmm.. Andre ting mon tro. Første gang instance i BFD (var hunter). Pet på aggressive...

 

Litt fra RL: at jeg sitter og leser denne dumme tråden istedet for å dra til kjøretimen som begynner om 2-3 minuter.. BYE bye !

Lenke til kommentar
Priest i RFC, vi hadde kommet oss opp til den døde tauren-fyren. Kastet SW: P på en av de gnomene i etasjen under og tenkte ikke særlig mer over det. Plutselig kom det et lite tog med sinte ting og karnøflet oss skikkelig.

Hehe, gjorde akkurat det samma med en fireball etter de tre flamestrikepullene... (alle wipes seff :/). Meg: Nei se her, jeg kan drepe de her oppefra!, tre sekunder senere, meg: det var rart, de stakk.., så 15 sekunder etterpå; meg: AIAIAI, og var svært nære en kick.. hehe.. hadde det ikke vært for at de var rl-mates ;)

Lenke til kommentar
Skulle lage portal til MiteS (som svarte et par poster over) og jeg teleporta istedet.. Yay!

 

Hmm.. Andre ting mon tro. Første gang instance i BFD (var hunter). Pet på aggressive...

 

Litt fra RL: at jeg sitter og leser denne dumme tråden istedet for å dra til kjøretimen som begynner om 2-3 minuter.. BYE bye !

Da var det mye banning her skal du vite! Du har klart å skrive nicket ditt feil :thumbdown:

Endret av MiteS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...