Gå til innhold

Dine flauste nybegynner øyeblikk i WoW

Anbefalte innlegg

Har raidet toweret 10 ganger med 10 forskjellige grupper, kun fått 2/3 Q-items enda. :wow:

__________-

Alt + z = ?

Quester kan ikke raides så sant de ikke er spesifisert til raid....

Det som er ditt flaue øyeblikk tenker jeg=)

Sorry, mente ikke raidet som i en raid gruppe, mente raidet som vi brukte ordet før wow ble laget. At vi angrep tårnet og drepte alt vi kunne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette hendte ikke meg, men en kompis som spilte WoW og gikk sammen med en fyr han ikke kjente og questet litt. Kompisen min hadde litt dårlig tid og måtte rekke bussen til dama si. Så sier han "sorry dude, i have to go, i have to reach this bus". Fyren svarer "OMFG THERE IS A BUS HERE?"

Hahaha! :!:

hehehe :thumbup:

Lenke til kommentar

første gangen jeg spilte skjønte jeg ikke at det gikk ann å bevege kameraet. På forunderligvis hadde jeg fått det til å stå i 90 gradersvinkel, så jeg så rett ned på fyren min. Deretter gikk jeg inn i westmister abbey, og fant ikke veien ut igjen på 30min :blush:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Husker i closed beta at pet'et ble så grinete på meg fordi jeg ikke mata det. Men jeg fant da ingen mate-funksjon? Da fikk det heller gå sultent.

Husker også at en pally (som hadde holdning som tilsa at han hadde to lvl 60's fra før av) ble SUPER-grinete på meg når jeg spurte hvordan jeg satt opp en macro på assist (noe som jo igrunn er meget simpelt, jeg bare hadde ikke satt opp macroer før), og banna og sverta og steina tilbake til IF.

Lenke til kommentar
Eh...4 wipes i MC pga manglende erfaring med lategame-tanking (+ elendig utstyr). Er veldig forskjellig fra rolige/kjappe grupper i UBRS/STRAT m.m. Heldigvis hyggelige folk jeg spiller med da. ;) (Børning Legien forresten)

Guild erru me i der da? :D

-Mortal heter jeg

Lenke til kommentar

Første min var en dverg pally..

spilte sammen med en kompis som va hunter og fikk seg pet da.

og jeg spamma chatten og spurte alle jeg så om hvordan jeg kunne få pet :p

fikk mange svar om at jeg måtte til pet trainern.. prøvde det og va helt i lvl 16 da en sa att jeg ikke kunne ha pet :p:innocent:

Lenke til kommentar

Hmm, shift+click visste jeg ikke før denne tråden. Takk for den.

Min største flause tror jeg må være da jeg(mage), hunter og druid var i ZF. Vi hadde tatt en del elites og ble overbegeistret da vi fant et sted med ca.30 vanlige scarabs i fin form. Jeg jublet og sa til party, dette blir gøy, la meg bruke AoE...Sprang inn og begynte med Instant Arcane Explosion(vet, var dumt). Tenkte at hvis det ble problemer hadde jeg jo alltids healing-potion og en druide som healer. Jeg døde momentant, gruppen døde i løpet av ca. 5 sekunder.

Ok, de to andre syntes det var litt dumt, men dem lo vel konstant i den timen vi spilte sammen etterpå. Lider av det enda, party-members er henholdsvis bror og kamerat...

Targenor, Mage 51.

The Imperials

Alliance, Shadowsong

Endret av Wollis
Lenke til kommentar
Rulle en mage var vel også ganske dumt.

"food!" "Water" "portal plxx!"

Så nå går jeg hele tide rundt med DND-message:

"Anyone who asks for water, food or a portal will be reportet for verbal harassment, leave me alone!" :/

Nå har jo ikke mage fått de egenskapene fordi blizzard syns mager skal slippe å kjøpe vann, da hadde de rett og slett gjort vannet soulbound. At mager er gnien på vannet, mens warlocker som regel er veldig greie om man spør om en summon synes jeg er rart.

Får alltid mat/vann hos mages jeg (med en vanlig tone da), men aldri summon hos warlock (sry out of shards -.-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...