War Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har raidet toweret 10 ganger med 10 forskjellige grupper, kun fått 2/3 Q-items enda. __________- Alt + z = ? Quester kan ikke raides så sant de ikke er spesifisert til raid.... Det som er ditt flaue øyeblikk tenker jeg=) Sorry, mente ikke raidet som i en raid gruppe, mente raidet som vi brukte ordet før wow ble laget. At vi angrep tårnet og drepte alt vi kunne. Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mine MMORPG flause la jeg mere eller mindre fra med i EQ1 siden spillene er bygget opp på samme måte Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Viste ikke at det fantes rogue trainer før lvl 25 Hørte jeg ordet "bullshit" og "jeg vil ha oppmerksomhet" Lenke til kommentar
JRL Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Viste ikke at det fantes rogue trainer før lvl 25 Hørte jeg ordet "bullshit" og "jeg vil ha oppmerksomhet" hehehehe, enig med blakken her. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Eh...4 wipes i MC pga manglende erfaring med lategame-tanking (+ elendig utstyr). Er veldig forskjellig fra rolige/kjappe grupper i UBRS/STRAT m.m. Heldigvis hyggelige folk jeg spiller med da. (Børning Legien forresten) Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dette hendte ikke meg, men en kompis som spilte WoW og gikk sammen med en fyr han ikke kjente og questet litt. Kompisen min hadde litt dårlig tid og måtte rekke bussen til dama si. Så sier han "sorry dude, i have to go, i have to reach this bus". Fyren svarer "OMFG THERE IS A BUS HERE?" Hahaha! :!: hehehe Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Valour Legion Jøss, da er vi i samme guild gett - Roosa <The Valour Legion>, lvl 60 warlock, Burning Blade - Grimtharr her Får håper jeg rekker mc til freddan Lenke til kommentar
kommando Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 første gangen jeg spilte skjønte jeg ikke at det gikk ann å bevege kameraet. På forunderligvis hadde jeg fått det til å stå i 90 gradersvinkel, så jeg så rett ned på fyren min. Deretter gikk jeg inn i westmister abbey, og fant ikke veien ut igjen på 30min Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Brukte sikkert godt over 30 level før eg fant ut at en kunne shift-klikke for å loote alt fra corpses, blomster, skinning, mining osv osv.. Skikkelig D'oh opplevelse. D'oh!! MVH Lvl56 Warrior Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Husker i closed beta at pet'et ble så grinete på meg fordi jeg ikke mata det. Men jeg fant da ingen mate-funksjon? Da fikk det heller gå sultent. Husker også at en pally (som hadde holdning som tilsa at han hadde to lvl 60's fra før av) ble SUPER-grinete på meg når jeg spurte hvordan jeg satt opp en macro på assist (noe som jo igrunn er meget simpelt, jeg bare hadde ikke satt opp macroer før), og banna og sverta og steina tilbake til IF. Lenke til kommentar
bte Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Eh...4 wipes i MC pga manglende erfaring med lategame-tanking (+ elendig utstyr). Er veldig forskjellig fra rolige/kjappe grupper i UBRS/STRAT m.m. Heldigvis hyggelige folk jeg spiller med da. (Børning Legien forresten) Guild erru me i der da? -Mortal heter jeg Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kan ikke si det er noe flause, men fant ut at jeg kan ta vekk buffs ved å høyreklikke på dem for 2 dager siden at det var?? Lenke til kommentar
-jH Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Var en 46 mage her om dagen som spurte om hun kunne få portal til UC... =P Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 En dag jeg var i IF så var det en som spurte i /yell etter hvor h*n kunne kjøpe en ambolt for å smi ting... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Første min var en dverg pally.. spilte sammen med en kompis som va hunter og fikk seg pet da. og jeg spamma chatten og spurte alle jeg så om hvordan jeg kunne få pet fikk mange svar om at jeg måtte til pet trainern.. prøvde det og va helt i lvl 16 da en sa att jeg ikke kunne ha pet Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Mitt flaueste var å glemme å stealthe før jeg sku sappe noen mobs i LBRS, skjedde også to ganger. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Utallige 1% wipes på Ragnaros. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 fant ikke ut at det gikk an å trene nye skills før lvl 30.. hehe neida.. men jeg sleit med å fiske jeg.. fikk det ikke til.. svømte til og med å lette etter fist for å trykke på attack.. fikk lite fisk på den måten.. lærte ettervert da:p Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Hmm, shift+click visste jeg ikke før denne tråden. Takk for den. Min største flause tror jeg må være da jeg(mage), hunter og druid var i ZF. Vi hadde tatt en del elites og ble overbegeistret da vi fant et sted med ca.30 vanlige scarabs i fin form. Jeg jublet og sa til party, dette blir gøy, la meg bruke AoE...Sprang inn og begynte med Instant Arcane Explosion(vet, var dumt). Tenkte at hvis det ble problemer hadde jeg jo alltids healing-potion og en druide som healer. Jeg døde momentant, gruppen døde i løpet av ca. 5 sekunder. Ok, de to andre syntes det var litt dumt, men dem lo vel konstant i den timen vi spilte sammen etterpå. Lider av det enda, party-members er henholdsvis bror og kamerat... Targenor, Mage 51. The Imperials Alliance, Shadowsong Endret 27. august 2005 av Wollis Lenke til kommentar
brillan Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Rulle en mage var vel også ganske dumt."food!" "Water" "portal plxx!" Så nå går jeg hele tide rundt med DND-message: "Anyone who asks for water, food or a portal will be reportet for verbal harassment, leave me alone!" :/ Nå har jo ikke mage fått de egenskapene fordi blizzard syns mager skal slippe å kjøpe vann, da hadde de rett og slett gjort vannet soulbound. At mager er gnien på vannet, mens warlocker som regel er veldig greie om man spør om en summon synes jeg er rart. Får alltid mat/vann hos mages jeg (med en vanlig tone da), men aldri summon hos warlock (sry out of shards -.-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå