Griznah Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 gjelder kun slengleppene da, ikke resten av gruppen. Er alle frekke stikker jeg. Har ikke nok mana til hele gruppen alikevel om det er hett. Skjønner ikke helt det lvl systemet på quest. Magic bla bla i RM er et lvl 23 quest trur jeg og selv med en gruppe på 6 med flere lvl 30 spillere kjarer vi det ikke når alle er -elite- og oppdraget skal liksom være lett. Level 23 Redridge Mountains Alliance Bring 3 Midnight Orbs to Marshal Marris in Lakeshire. Midnight Orb: 0/3 The Blackrock orcs enlisted shadowcasters to aid their attacks in Redridge, and they have brought with them devices of dark power--midnight orbs. These orbs have struck telling blows against Redridge's defenders, and it's imperative we remove the demon-tainted items from the conflict. Find and deliver to me midnight orbs from slain Blackrock shadowcasters. I will then have them disposed of, for this world would be a better place without them! Har raidet toweret 10 ganger med 10 forskjellige grupper, kun fått 2/3 Q-items enda. Husker også at jeg ikke fant ut flyruter før godt opp lvl , ble laaange gåturer på meg ;-( __________- Alt + z = ? Quester kan ikke raides så sant de ikke er spesifisert til raid.... Det som er ditt flaue øyeblikk tenker jeg=) Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har en kompis som brukte Spirit healer hver gang han daua.. helt til lvl 9.. ( han daua ganske mye også ) Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg lærer faktisk noen nye knep når jeg leser tråden Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg lærer faktisk noen nye knep når jeg leser tråden du er ikke alene Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Tja, har vel ikke opplevd noe ordentlig flaut med min dvergkriger, men jeg kan vel nevne denne episoden: Vest i Dun Morogh, ved Gnomeregan, støtte en lvl 15 menneskelig trollmannsfølgesvenn og jeg (lvl 8 dengang) på en kvinnelig trolljeger med ukjent lvl. Som vi alle liksom veit, kan ikke Horden angripe Alliansen der, hvis ikke Alliansen angriper først. Jeg trodde hun kunne angripe meg så jeg løp som fanken, mens kameraten min angrep henne. Han gikk fort ned i bakken, gitt. Jeg løp til den landsbyen som ligger like ved Gnomeregan for å skaffe hjelp av vaktene, hvilket skjedde. Vaktene skjøt ihjel hordefruen. Den nylig gjenopplivde kameraten min og jeg våka over liket hennes til hun dukka opp igjen. Når hun dukka opp begynte vi dumrianene å angripe henne. Resten er historie Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Kan ikke si det er noe flause, men fant ut at jeg kan ta vekk buffs ved å høyreklikke på dem for 2 dager siden Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dette hendte ikke meg, men en kompis som spilte WoW og gikk sammen med en fyr han ikke kjente og questet litt. Kompisen min hadde litt dårlig tid og måtte rekke bussen til dama si. Så sier han "sorry dude, i have to go, i have to reach this bus". Fyren svarer "OMFG THERE IS A BUS HERE?" Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Brukte /y istedet for /1 til level 14, fortvilt da alle andre brukte gruppe og ikke jeg. Visste ikke at jeg måtte flytte skills ned på warlocken min. (Shadowbolt rank 2 i stedet for 4.) Jeg og en annen (12~) skulle selfølgelig gå på NE druid med mount Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Første gang jeg hørte om "t-banen" til Ironforge. (lvl 10 eller no) "ja, særlig" sa jeg... V Jeg klikket litt på General og sa at de måtte faen med svare seriøst... Gjett om jeg følte meg dum på toget til IF. Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Kan ikke si det er noe flause, men fant ut at jeg kan ta vekk buffs ved å høyreklikke på dem for 2 dager siden samme her (tror faktisk det var to dager siden også). jeg hadde den teite "yaaarrr" greia, og fikk ikke brukt mount eller griphon. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ...da jeg trodde at level ?? ikke tok seg bryet med å ganke meg. =/ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dette hendte ikke meg, men en kompis som spilte WoW og gikk sammen med en fyr han ikke kjente og questet litt. Kompisen min hadde litt dårlig tid og måtte rekke bussen til dama si. Så sier han "sorry dude, i have to go, i have to reach this bus". Fyren svarer "OMFG THERE IS A BUS HERE?" Hahaha! :!: Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg trodde AFK var en guild Hehe.... den er jo litt søt, da. Jeg visste ikke at man kunne trykke F2, F3 osv for å selecte partymembers, så første gang jeg var i DM, så klarte jeg ikke å heale en dritt Ble kicka som faen.... Min største tabbe er å være for grei med noobs, slik at de legger meg til på friends-lista. Nå får jeg i tide og utide /w med "can yuo help me plz"-meldinger. Samme her.... Husker jeg hjalp to low lvl folk i Elwynn når jeg var lvl 29. Jeg hadde hjulpet alt. charen til han ene, og har har i ettertid begynt å spørre meg med main. charen sin om jeg kan hjelpe han med ditt og datt.... Er ganske irriterende Endret 3. august 2005 av Tubbytazz Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Valour Legion Jøss, da er vi i samme guild gett - Roosa <The Valour Legion>, lvl 60 warlock, Burning Blade - Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dette hendte ikke meg, men en kompis som spilte WoW og gikk sammen med en fyr han ikke kjente og questet litt. Kompisen min hadde litt dårlig tid og måtte rekke bussen til dama si. Så sier han "sorry dude, i have to go, i have to reach this bus". Fyren svarer "OMFG THERE IS A BUS HERE?" Hahaha! :!: Dæven nå er jeg overtrøtt! leste denne for et kvarter siden, og ler enda. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Husker under betatiden. Jeg visste ikke at man kunne reparere ting. Så når equip ble rødt kasta jeg det, for å lete etter nytt helt til kompisen min sa at det gikk an å reparere. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Valour Legion Jøss, da er vi i samme guild gett - Roosa <The Valour Legion>, lvl 60 warlock, Burning Blade - Hehe, jeg har groupet med deg Mithzamon, Rogue, Burning Blade her Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Valour Legion Jøss, da er vi i samme guild gett - Roosa <The Valour Legion>, lvl 60 warlock, Burning Blade - Hehe, jeg har groupet med deg Mithzamon, Rogue, Burning Blade her Mulig det, om det ikke var Rosa som er en lvl 60 priest Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Valour Legion Jøss, da er vi i samme guild gett - Roosa <The Valour Legion>, lvl 60 warlock, Burning Blade - Hehe, jeg har groupet med deg Mithzamon, Rogue, Burning Blade her Mulig det, om det ikke var Rosa som er en lvl 60 priest Nja tror jeg groupet med begge dere samtidig en gang faktisk Jaja, på tide å få seg litt søvn, kjipt med maintenance, har vært oppe i 3 timer elns nå og bare surfet når jeg kunne spilt wow Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Tetteste jeg har gjort, er vel... Kjønte ikke åssen jeg skulle lære peten Growl, jeg har blitt en bedre Hunter uten den.. Men jeg spilte helt opp til lvl 35 uten growl til pet Jeg var og borti det tullet. Jeg hadde spillet 24 timer i strekk, sovet 12 timer, spillet 24, sovet 12 timer (lvl 14 warrior og begynt på nytt som hunter). Så jeg var helt ødelagt. Var så giret på å spille at jeg glemte "train pet" skillen. Og hadde funnet opp min egen måte på hvordan man skulle lære skills til pets. Så når det ikke funket, forstod jeg ingenting. Var skikkelig flaut å spørre guildet. Og enda verre når jeg forstod hva som hadde skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå