War Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) quest i darkshore. buzzbox 551 osv QuestNavn . . . her Endret 29. juli 2005 av War Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Tror jeg var sånn lvl 28 eller no med hunteren og jeg fant en kiste (var i gruppe) så jeg tenkte førstemann til mølla mens folka i gruppa sa roll. Jeg fatta ikke hva de mente og tok alt Da klikka hu som var høyest lvl på meg å forlot gruppa, jeg beklagte og sa at hu kunne få alt om hu ville, seff ville hu det, men hu forsatte å være frekk så jeg bare stakk og joina en annen gruppe Har alltid brukt /roll etter det. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Merkelig hvordan de med høyest lvl trur de ruler, ignore dem og ikke heal/hjelp dem om dem er frekke. Jeg er healer i mine grupper og ingen slenger dritt for da blir dem ikke healet av meg iallefall . Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Merkelig hvordan de med høyest lvl trur de ruler, ignore dem og ikke heal/hjelp dem om dem er frekke. Jeg er healer i mine grupper og ingen slenger dritt for da blir dem ikke healet av meg iallefall . Det er jo en flott holdning. Kan med andre ord risikere å få hele raidet wipet med deg som healer da? :!: On topic: Jeg har vel egentlig ikke hatt noen flaue øyeblikk i WoW føler jeg Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) gjelder kun slengleppene da, ikke resten av gruppen. Er alle frekke stikker jeg. Har ikke nok mana til hele gruppen alikevel om det er hett. Skjønner ikke helt det lvl systemet på quest. Magic bla bla i RM er et lvl 23 quest trur jeg og selv med en gruppe på 6 med flere lvl 30 spillere kjarer vi det ikke når alle er -elite- og oppdraget skal liksom være lett. Level 23 Redridge Mountains Alliance Bring 3 Midnight Orbs to Marshal Marris in Lakeshire. Midnight Orb: 0/3 The Blackrock orcs enlisted shadowcasters to aid their attacks in Redridge, and they have brought with them devices of dark power--midnight orbs. These orbs have struck telling blows against Redridge's defenders, and it's imperative we remove the demon-tainted items from the conflict. Find and deliver to me midnight orbs from slain Blackrock shadowcasters. I will then have them disposed of, for this world would be a better place without them! Har raidet toweret 10 ganger med 10 forskjellige grupper, kun fått 2/3 Q-items enda. Husker også at jeg ikke fant ut flyruter før godt opp lvl , ble laaange gåturer på meg ;-( __________- Alt + z = ? Endret 29. juli 2005 av War Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Jeg sjønte heller ikke det med og skrive i General før lvl 20 Endret 29. juli 2005 av Dewd Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg trodde AFK var en guild Det er faktisk en guild som heter AFK, på Daggerspine Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hmm aggroa 2 giants i MC mens vi drepte en core hound, vi overlevde men de blei litt sure. Og jeg fikk streng beskjed om å holde meg bak i raidet Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 snarf! var sikkert rundt lvl 30 på warrioren min før jeg skjønte at man skulle ikke velge armor items etter verdien.. mange som kom med bemerkninger at jeg tusla rundt i cloth robe....................... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg trodde AFK var en guild Det er faktisk en guild som heter AFK, på Daggerspine Er det det? Ditt nick, guild og rase på DS? Uansett, kan faktisk ikkje huske å ha utført sånne veldig typiske nybegynnerflauser i WoW. Einaste var vel at eg sleit med å finne ut korleis eg brukte dei forskjellige standard-chatkanalane (General, Trade, LookingForGroup og LocalDefense). Riktignok har eg spelt ein heil del RPG-spel før, men likevel. Tok aldri "feil" av armortyper til klassane, skjønte av en eller anna grunn talentpoints med en gang (men synest den gangen det virka heilt ubrukelig. Altså - 5% skjangse for at noke skal skje? Ubrukelig ). Heldigvis er eg forbi det. Arveh <Noctum> Level 60 Priest på Daggerspine Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Husker jeg sleit litt med chat channels Eneste jeg kan huske, men er sikkert mer Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 - Jeg valgte Burning Blade - Fant ut av alt + z på level 60. - Første dagen i BWL prøvde vi tre ganger på første boss, jeg whipa oss to ganger >.< (Orbcontroleren har sjuk agrorange) Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 alt+z? hva er det? Jeg har vel standard ikke finne ut av chattekanalene før lvl20 på merittlista, men ikke særlig mere, da de første helga jeg spilte var sammen med en kompis som hadde spilt lenge... Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg kan ikke dy meg her, men jeg har en kamerat som har blitt hekta på WOW, hans helt første RPG. Her om dagen ble han lvl 58 på et LAN, og han skulle dra å trene nye skills. Så han kjøpte noen skills, de fleste ganske ubrukelige for han. (han har en avslappet spillestil, trykk høyre på de med rød skrift, og len deg tilbake). Så da han bytta ut skills på den linja nederst på skjermen, fant jeg ut at han aldri hadde hørt om verken blessing of salvation eller divine intervention. Han lærte heller ikke Redemption (ressurection) før lvl 40, og han hadde solgt alle sånne bokser som rogues kan åpne... men men, koslig gutt da... Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 alt+z? hva er det? Fjerner iu'en så du kan ta fete screens osv. Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Spør om å få port til Stormwind fra Darnassus. Magen havner i Stormwind sier ops dette var flaut, må tilbake til Darnassus og lage ny portal som jeg kan bruke. Jeg gjorde den samme tabben med min mage før dette skjedde Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 må vell være og aggro scarabs i ZF Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Tetteste jeg har gjort, er vel... Kjønte ikke åssen jeg skulle lære peten Growl, jeg har blitt en bedre Hunter uten den.. Men jeg spilte helt opp til lvl 35 uten growl til pet Endret 29. juli 2005 av Alucard_21 Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg fant ut at man kunne ha secondary skills som lvl36. Lite vits å ta opp cooking så sent, du kan ikke bruke annet kjøtt enn det som kommer fra newbie-områdene. Og hvem gidder grinde seg gjennom alle områdene på nytt for å få opp den ene skillen? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Under open-beta (første gang jeg spite spillet) var jeg UD rogue. Møtte tidlig på en human paladin som jeg tenkte jeg skulle spørre om veien til Undercity. Trodde at han bare kødda med meg med de rare ordene og jeg sendte en /spit til han. |_ 0 |_ sa han og rei vidre.. (er så dumt at ikke "l_ 0 |_" fungerer lengre) Senere fant jeg ut at Alliance og Horde ikke skulle kunne snakke sammen. Ellers lærte jeg ut en del på nettet før og etter utgivelsen. Lærte av andres feil ved å lese diverse forum og gameguidene på wow-europe.com. Kaelana <Noctum> lvl 60 Druid @ Daggerspine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå