KO- Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Helt til lvl 4 irriterte jeg livet av meg, når guilden "1. General" spammet hele tiden i chatten Lo godt når jeg fant ut at det var kanalens navn Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg trodde AFK var en guild Hahaha Så sinnsykt bra Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 [meg]: How do i earn money? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 chokke?du får jo pet i lvl 11 via quest.. jeg vet, men min FØRSTE char viste jeg ikke det og fikk ikke det før level 20 under betaen... tror de som forteller om tabber er klar over det... Lvl 10... Lenke til kommentar
Omar Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Fant vel ut at man kunne bare trykke r istenden for å skrive /r på lvl 50 eller noe Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har Skinning, og jeg trudde jeg måtte equipe Skinning knife hver gang jeg skinnet dyr.. og lagde tilogmed en macro til det Var lvl 35 før jeg prøvde uten.. (Shitt!) Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg (warrior), rullet på et par blåe cloth shoulders en gang som var BoP, siden den gangen har jeg aldri gjort det får å si det sånn.... Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 trur d var første gangen eg såg (og forsåvidt spelte WOW) visste eg ikje kor dolanar var...gjekk rundt og spurte alle Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg trakk noen molten giants og gjorde så hele raidet wipa Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 jeg har sikkert hatt 10-20 timer i wsg men vet ikke hvordan man leverer flagget enda Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Brukte sikkert godt over 30 level før eg fant ut at en kunne shift-klikke for å loote alt fra corpses, blomster, skinning, mining osv osv.. Skikkelig D'oh opplevelse. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Brukte sikkert godt over 30 level før eg fant ut at en kunne shift-klikke for å loote alt fra corpses, blomster, skinning, mining osv osv.. Skikkelig D'oh opplevelse. kan man det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Shift+Loot lærte jeg av en venn da jeg var lvl 41 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Brukte sikkert godt over 30 level før eg fant ut at en kunne shift-klikke for å loote alt fra corpses, blomster, skinning, mining osv osv.. Skikkelig D'oh opplevelse. Jeg har en 60 og en 51 og visste det ikke før du sa det nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ehm... Har drivi å klaga og skjelt ut tanks som har nekta å tanke mer enn 1 av 2 fiender som gjør magic-dmg nå en god stund..... Fant igår ut at magic-damage penetrerer armor og går rett på staminaen.. dvs. pallies/hunters/rogues etc. med decent staminakan tanke en (slik ved å la være å balansere DPS'en/distract etc) nesten like bra som en warrior :/ Og jeg har 50playdays, hvorav 23 som lvl60 :/ Lenke til kommentar
MRN Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Begynte med mining og blacksmiting som level 19. Føler at jeg har fortsatt masse å ta igjen, og jeg er nå blitt level 37. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 På beta brukte jeg mye cloth og leather armor på min warrior... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Brukte sikkert godt over 30 level før eg fant ut at en kunne shift-klikke for å loote alt fra corpses, blomster, skinning, mining osv osv.. Skikkelig D'oh opplevelse. Jeg har en 60 og en 51 og visste det ikke før du sa det nå Den der er helt vanlig. Når jeg begynte i guilden jeg spiller i nå (var uten guild til lvl 60), så kom jeg tilfeldigvis til å loote nøkkelen til Strat på grunn av at jeg bruker shiftloot hele tiden. Kan si det ble en del latter på TeamSpeak når det viser seg at jeg er den eneste i raidet som visste dette. (Jeg lærte det selv ca. på lvl 40.... ) -KJ Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 før jeg fant ut at en kunne shift-klikke for å loote alt fra corpses,var jeg lvl 20 Før jeg fant ut at jeg kunne bli andre dyr bjørn-katt var jeg lvl 20 ( visste det med ikke at jeg kunne gjøre det enda) En spurte hvor buzzbox xxx var så skrev jeg svar, etter 3 timer fikk jeg en hat-mld der han hadde gått til feil side av landet og han hadde "ledet" veg for 6 andre etter min beskrivelse. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 før jeg fant ut at en kunne shift-klikke for å loote alt fra corpses,var jeg lvl 20Før jeg fant ut at jeg kunne bli andre dyr bjørn-katt var jeg lvl 20 ( visste det med ikke at jeg kunne gjøre det enda) En spurte hvor buzzbox xxx var så skrev jeg svar, etter 3 timer fikk jeg en hat-mld der han hadde gått til feil side av landet og han hadde "ledet" veg for 6 andre etter min beskrivelse. Hva er buzzbox? Viste ikke at jeg kunne angripe i stealth før jeg var lvl 20 ellerno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå