PetePistola Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Har sittet en stund nå å humret meg igjennom en lignende på post på det offisele wow forumet nå, så jeg tenkte jeg kunne starte en lignende tråd her. Fortell meg dine feil og ting du ikke skjønte som ny i wow! For begynne med det jeg husker. Fant ikke ut /1 /2 osv før på lvl 15. Løp rundt å snakket i /s, og forsto ikke hvorfor ingen gadd å svare meg. Fant heller ikke ut at man måte reparere items før jeg dinga 14. Løp rundt med alle items røde ganske lenge. *Edit: Fant heller ikke ut om alt+z før oppi lvl 30++ Fyr løs! Endret 29. juli 2005 av DaDon Lenke til kommentar
Haku Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Dette er flaut men kom til å trykke på "/" knappen ganske tidlig, så jeg gikk rundt til jeg dinga lvl 4. husker endeløse "hvordan løper jeg?" spm til venna mine som begynte tidligere på dagen og alle "trykk på framover knappen" svarene jeg fikk nå har jeg mye bedre gear enn alle rl venna mine muhahahahha Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) fant ikke ut quest 4 før jeg var på level 12....fremdeles skjønner j ikke hvordan snakke i general... Endret 28. juli 2005 av usæl-gesæl Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 fant ikke ut quest 4 før jeg var på level 12....fremdeles skjønner j ikke hvordan snakke i general... /1 Lenke til kommentar
Onkelsander Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Fant ikke ut /1 /2 osv før på lvl 15. Løp rundt å snakket i /s, og forsto ikke hvorfor ingen gadd å svare meg. he he... Denne sleit jeg med en stund også.... Trodde at /s kom når du var i nærheten av de du/som snakket (med) og at hvis du ikke var innen rekkevidde så ble det automatis 1 General ! En annen ting er at jeg var lvl 30+ før jeg forsto at man kunne skrive /P istedet for /party og /g istedet for /guild osv... hehe morro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Husker enda de første 10lvl-ene som priest hvor jeg daua gjennomsnittlig 10-15ganger per lvl... Helt til jeg fant ut at det var mulig å heale seg selv... Lenke til kommentar
czr Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Var i en gruppe i instancen i SW (husker ikke navnet) Vi fanten kiste, som jeg seff sprang bort og åpnet. Tenkte det var sånn førstemann til mølla opplegg. Ante jo ikke hva /roll 100 var da jeg. De andre ble dritsure. Men når jeg forklarte at jeg ikke skjønte hva de mente, tok de seg heldigvis tiden til å forklare meg åssen dette foregikk. Heldig der ja=) Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ikke min, men en kompis som gjorde at jeg ble flau, han klikka på ventrilo, første gang han døde, "må jeg drive på å springe dau no?" og klikka som bare det, drittspill osv fikk meg en god latter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg trodde AFK var en guild Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Haha, masse gode her med Pala`n min ja! Fant ikke ut hvordan jeg solgte ting før jeg var over lvl 30 (LOL) Mange spells jeg ikke kjøpte (LOL) Satset på armor foran stats (LOL) Heldigvis er det ikke slikt lenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Mange spells jeg ikke kjøpte (LOL) Jeg kjøper ikke alle spellsa... Mange unødvendige for druid synes jeg. Endret 28. juli 2005 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
E.T Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg trode at armoren jeg fant skulle legges ned på hotbaren, så sprang rundt uten armor de 8 første levlene Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 fikk ikke pet på huntern min i betaen før level 20 Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 chokke?du får jo pet i lvl 11 via quest.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 chokke?du får jo pet i lvl 11 via quest.. jeg vet, men min FØRSTE char viste jeg ikke det og fikk ikke det før level 20 under betaen... tror de som forteller om tabber er klar over det... Lenke til kommentar
-jH Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Fikk aqua quest for druid, og dro til Silverpine for å lete frem en av kistene. Brukte søren meg to dager på å finkjemme Lordamere Lake , av alle steder! Ergret meg både gul og blå da jeg snakket med de folka som ga meg veien i førstningen... kysten vettu... Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 God tid etter jeg ble lvl60 fant jeg ut at distract kunne brukes utenfor stealthform Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Med min rogue kjøpte jeg all armor jeg fant som hadde bedre armor, selv om statsene ikke var til rogue i det heletatt. Så når jeg logget inn med den i går fikk jeg meg en god latter, masse +spirit og +intellect gear, og nesten ingenting med +agility +strenght eller +stamina og det verste var at dette var en lvl 29. og jeg gjore all silk og wool om til bandasjer for å selge de til vendor isteden for å bruke AH Endret 28. juli 2005 av AniWal Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 jeg er vel en av mange som tror at på rogues og warriors at våpenskade (som er oppgitt) er alt, helt til jeg leste DeeTee sin oppklarende attack power/speed post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå