xD^^ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei! Jeg kjøpte i fjor "Månedens PC November" fra Mamoz.no. I den PC'en sitter det et Gigabyte GA-K8NS hovedkort. Mitt hovedkort ( Gigabyte GA-K8NS ) har 3 kontakter i det integrert lydkortet. MEN! Her står det at jeg skal ha 7.1 lyd, kan det da stemme at jeg skal ha 3 kontakter? Gigabyte GA-K8NS Et annet problem er også at det alltid er en skurrelyd. Denne høres ikke så godt når man bruker høyttalere, men når man bruker hodesett hører man det. Noen sier at jeg kan oppdatere Bios og Chipsett, men det vet jeg ikke hvordan jeg gjør. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Bump. Ingen som vet? Har jeg rett til å bytte inn HK? Hvordan kan jeg oppdatere Bios? Lenke til kommentar
Rekorden Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Tipper du kan få 7.1 lyden ut på en digital utgang eller noe sånt. Når du har på hodetelefonene, tipper jeg at du har volumet (alle innstillingene) nesten helt på bånn. De fleste integrerte lydkort har littegrann støy, som en desverre lett vil høre når en kjører volumet omtrent på minimum. Kan hende det vil hjelpe å oppgradere BIOS/driverne til kortet. BIOS/drivere, og info om hvordan du fixer dette, finner du sikkert på Gigabyte sin hjemmeside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå