Cadienza Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 når jeg slår på pcen begynner den bare å pipe etter å pepet 6 ganger jobber den som en gal men skjermen er bare svart og on/off lyset blinker.. noen som vet hva som skjer? er det skjermkorte som er ødelagt? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hmm prøv og sette i den ektsra strøm kontakta på skjermkortet ditt.. åssen kort vare? Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 skjermkortet er et geforce 6600gt ekstra strøm? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 ja alle di korta her en molex kontakt i front hvor det skal inn en extra strøm kontakt om ikke det gjøres piper kortet og du får svart skjerm ser du den svarte kontakta på bildet? Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 ser kontakten men jeg fant ikke noe lignene på mitt egent.. men har jo hatt skjermkorte i 4 månder har ikke gjort noe slikt før heller Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 her er en link til et stort og detaljert bilde av skjerkorte mitt. som du ser har den ikke no kontakt. http://www.club-3d.nl/distri/images/produc...CGNX-668TVD.jpg Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 som du ser er det ikke noe kontakt der Lenke til kommentar
LasseNygard Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kanskje unødvendig å lage dobbelpost om dette problemet, men som jeg sa i den andre posten din kan du prøve å fjerne/bytte plass på minnebrikkene, mens du etter hver forandring prøver å boote den opp igjen.. Det var feilen på en maskin jeg bygde i vinter. Du kan ikke se den feilen uten å prøve deg fram, så ikke gi deg med én gang Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 som du ser er det ikke noe kontakt der Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 men maskinen virket jo helt fint i går kveld Lenke til kommentar
LasseNygard Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ja, akkurat samme hos meg. Den fungerte helt fint en måned, men plutselig ble det slik, merkelig men tydeligvis mulig Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 haha det funket å ta ut den ene ram brikken:D men hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 tusen takk alle sammen jeg skiftet sport til den ene ram brikken og nå funker alt fett... Lenke til kommentar
LasseNygard Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Ser du Gratulerer!! Vet hvor godt der er når man har fikset slike frustrerende feil Endret 28. juli 2005 av LasseNygard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå