CurSe Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Nå har jeg rundet med alien og predator og har selvfølgelig latt Marines ligge til sist. Har akkurat tatt fram dette spillet igjen,men jeg sitter fast. Jeg har kommet til et oppdrag med Marines hvor jeg skal åpne enn masse dører for en APC,og har fått et slags sveiseapparats lignende ting jeg sannsynligvis skal bruke til noe,men hva? noen som kan hjelpe meg med dette? 1 ting til: Siden det er så ekkelt å spille marines,så lurte jeg på om noen kunne forklare meg hvordan man bruker disse juksekodene til spillet? Bare for å finne ut hvordan det går med marines i spillet Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Trykk først enter og skriv: Full Armor = <cheat> mpsmithy Full Ammo = <cheat> mpkohler Regain Health = <cheat> mpdoctordoctor 100 Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Sveiseapperat greia bruker du til å åpne låste dører, gitter dører ol. De som kan åpne med sveiseapperatet har noen små "klosser, som du skal sveise på hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 det er en liten luke i gulvet nær den siste kontroll switchen du åpnet... har to sånne "klosser" på hver side, det vil poppe opp sånn sveise symbol når du holder crosshairs over dem. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Det kommer opp et DIGERT ikon (avhengig av oppløsning) når du er i nærheten av en ting du kan sveise opp! Og det brettet er bare kake i forhold til videre i spillet hvis du syns det er "ekkelt" Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 02:17, Erad skrev:Det kommer opp et DIGERT ikon (avhengig av oppløsning) når du er i nærheten av en ting du kan sveise opp!Og det brettet er bare kake i forhold til videre i spillet hvis du syns det er "ekkelt" Derfor jeg spør etter juks :smile: vil bare ikke spille meg gjennom det på det ærlige viset...ikke med marines...jeg vil være jegeren,ikke byttet :razz: Lenke til kommentar
Erad Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 jamen jamen! Runde spillet først og SÅ evetuelt bruke koder! sånn det skal fungere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå