Gå til innhold

God of War blir film!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet skal jo være ganske så bra. Venter på å få lånt spillet jeg. Håper at de gjør denne filmen bra. Ikke at de bare lager noe fort bare for å tjene penger på navnet. Men i og med at det er en bra historie i spillet, og spillet skal være så bra så har de jo et godt utgangspunkt til en film. Vi får se hvordan det blir. Bare håper på at de bruker tiden sin på å lage noe bra.

Lenke til kommentar
Spillet skal jo være ganske så bra. Venter på å få lånt spillet jeg. Håper at de gjør denne filmen bra. Ikke at de bare lager noe fort bare for å tjene penger på navnet. Men i og med at det er en bra historie i spillet, og spillet skal være så bra så har de jo et godt utgangspunkt til en film. Vi får se hvordan det blir. Bare håper på at de bruker tiden sin på å lage noe bra.

Blir jo litt det motsatte av Godzilla, du er knøttliten og må kjempe mot alle de monstrene

Lenke til kommentar

Spillet er jo HELT FANTASTISK, men jeg har vanskelig for å se for meg at filmen kan bli no særlig... Som nevnt før her er fallhøyden rimelig høy, og det er nok en overhengende fare for at filmen blir litt "sådær".. Men, det er jo lov å håpe!! Hvis de klarer å fange råheten og brutaliteten som gjør spillet nydelig er man jo forsåvidt på rett spor hvertfall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...