kenneth11 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 God of War skal bli film! VG's artikkel Meninger? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Tja... fallhøyden er stor... Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Tror ikke filmen blir like fantastisk som spillet, men det får tiden vise! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tror ikke filmen blir like fantastisk som spillet, men det får tiden vise! hvis du har greid spillet så finner du ut mye om det vil bli bra eller ikke. men hvis de holder seg til spillet så vil den bli bra Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Spillet skal jo være ganske så bra. Venter på å få lånt spillet jeg. Håper at de gjør denne filmen bra. Ikke at de bare lager noe fort bare for å tjene penger på navnet. Men i og med at det er en bra historie i spillet, og spillet skal være så bra så har de jo et godt utgangspunkt til en film. Vi får se hvordan det blir. Bare håper på at de bruker tiden sin på å lage noe bra. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Spillet skal jo være ganske så bra. Venter på å få lånt spillet jeg. Håper at de gjør denne filmen bra. Ikke at de bare lager noe fort bare for å tjene penger på navnet. Men i og med at det er en bra historie i spillet, og spillet skal være så bra så har de jo et godt utgangspunkt til en film. Vi får se hvordan det blir. Bare håper på at de bruker tiden sin på å lage noe bra. Blir jo litt det motsatte av Godzilla, du er knøttliten og må kjempe mot alle de monstrene Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Noe som kan bli bra, bare det lages riktig Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Spillet er jo HELT FANTASTISK, men jeg har vanskelig for å se for meg at filmen kan bli no særlig... Som nevnt før her er fallhøyden rimelig høy, og det er nok en overhengende fare for at filmen blir litt "sådær".. Men, det er jo lov å håpe!! Hvis de klarer å fange råheten og brutaliteten som gjør spillet nydelig er man jo forsåvidt på rett spor hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå