riktig Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg fikk veldig mye U2 i ørene før i tia pga brodern som er fan, og jeg må si jeg har sansen for mye av det de har. De har massevis av knallbra låter. Har også sett dem live, det var en opplevelse verdt å huske. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sier som jeg sier om Red hot chili peppers, de lager mye bra, men de lager også mye mindre bra. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 U2 er grei skuring det.....Noe er bra og noe er dårlig Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Etter halvveis på sangen, så liker de å repetere refrenget ut hele sangen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg syntes u2 er langt fra dårlig, men de er ikke så bra at jeg vil bruke penger på cd'ene deres Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Etter halvveis på sangen, så liker de å repetere refrenget ut hele sangen. Det har du nok rett i. Men det er ikke et negativt kjennetegn, spør du meg... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Etter halvveis på sangen, så liker de å repetere refrenget ut hele sangen. Jepp, omtrent som Oasis, og Madrugada. BOOOORING! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå