Mr. Fiskum Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) de er ikke dårlige, men ikke så bra som mange mener de til å være! Endret 28. juli 2005 av M.F. Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 u2 er et fanntastisk band, som de selv sier så skjer det noe spesielt når de entrer senen sammen. de er nok et av historiens helt klart beste band/artister og vil nok bli husket for det. det gamle av de er nok det beste men det nye er ikke så verst det heller. Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 jeg syntes bandet U2 er helt geniale! Bono og bandet jobber så utrolig bra sammen i sangene og på scenen er de helt utrolige =) Ganske kult at de kom til norge! angrer på at jeg ikke dro på den konserten i oslo! uff.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Synes U2 har noen bra sanger, men synes ikke de er helt fantastiske slik det virker som avisene mener nå om dagen. Musikken deres er ikke spesiell eller nyskapende på noen måter, men de har jo noe bra allikevel =) Enig. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 De høres ikke ut som andre enn seg selv? No shit!Uansett, egen sjanger? DET er å ta svært hardt i spør du meg... Synes de har et unikt lydbilde, og at det er vanskelig å kategoriesere dem. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) U2 har en del bra sanger, og en del ikke fullt så bra sanger. Noe av det som IMO gjør U2 til et "kick ass" band, er det at de er så utrolig gode live, en evne mange av de nyere bandene mangler. Live er spesielt Bono god. At de har et faktisk budskap i sangene sine er jo bare positivt også. Endret 2. august 2005 av SumSar Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Synes U2 er brae jeg..Kan endel om de siden jeg har skrivd særoppgave i musikken om de.. Til de som sier at U2 ikke har gitt noe, TULL! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg synes U2 har mer enn en håndfull gode låter. Virker som et bra band, har noen av albumene deres. Spesielt liker jeg Vertigo, Sometimes You Can't Make It On Your Own, Sunday Bloody Sunday, Where the Streets Have No Names, Beautiful Day og Still Haven't Found What I'm Looking For. Kan ikke forstå hvordan man kan mislike de låtene Er herlige. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Å gi et objektivt svar på om U2 er bra eller dårlig er ikke helt min greie. Selv setter jeg stor pris på mye av musikken deres, særlig albummet War fra 1983 som forøvrig er det eneste jeg har på cd. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Syns U2 er helt "okey". Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 U2 er på sitt beste meget gode låtskrivere med sans for melodi og stemning, og kan på en vellykket måte kombinere pop og rock. God pop er absolutt ikke et skjellsord hos meg. U2 har ganske forskjellige tilhengere, som vektlegger forskjellige ting. Jeg likte godt U2 som la mye vekt på stemning, som på "The Unforgettable Fire" og "The Joshua Tree". Punk-varianten av U2 var ikke noe jeg falt for, der finnes mye bedre alternativer. I mine ører er "Achtung Baby" den mest vellykkede platen. Fra et electronicaperspektiv er "Zooropa" også interessant. Synes de blir mest slitsomme når de skal forsøke å bevise at de "tar" tidsånden, som på "Pop", og når allsang-appellene gjentar seg for ofte på de siste platene. Den siste platen er helt grei, men tar for mange kompromisser: den er hverken rocka nok eller melodiøs nok. Sluttproduktet blir for kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 som sagt har de noen få brae sanger men er ikke noe fan av bandet. blir de oppløst så har ikke jeg noe imot det Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 @erlendru og @K9: Hvorfor skriver dere "brae"... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ikke blant mine favoritter, men slettes ikke det verste jeg har hørt.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg liker best de gamle sangene til U2, men jeg synes det de lager nå å er bra. Selv er jeg veldig glad i U2, men det der ikke yndlingsbandet mitt. Men det ligger høyt oppe på listen min ihvertfall. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 'U2 - The best of 1980 - 1990' er en fin skive. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 'U2 - The best of 1980 - 1990' er en fin skive. Fikk tak i den i dag. Super skive. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) @erlendru og @K9: Hvorfor skriver dere "brae"... ser ikke noen store problemer i det jeg... Endret 3. august 2005 av M.F. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Det gjaldt ikke deg heller da... Lenke til kommentar
Sørbø Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 U2 er konge, men skjønner hva folk mener om at de ikke er så veldig,veldig nyskapende. Kan liksom gå lei... Men når du først byner å høre på U2, er det jo god musikk. De er konge live, da! Håper de kommer flere ganger til Norge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå