humty Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei ! Skal på lengre reise nå og ser nødvendigheten med å kunne tømme CF'ene (totalt 2,5GB) over til et annet medium (Ipod, Epson P-x000 , m.m.).. Jeg bruker stort sett kun RAW, så jeg trenger gjerne 20MB + for denne reisen. Syntes Epson'en er noe dyr (dog veldig lekker, men jeg sparer til et objektiv). Finnes det andre gode alternativer? Har heller ikke iPod, så det holder ikke med Beklin varianten nevnt i en annen tråd her. Skulle gjerne ha sett en 2.5" HD med CF reader og en enkel knapp til 1500/2000. Trenger altså ikke noe skjerm.. (RAW behandlingen tar jeg etterpå..) Finnes det? Takk for info. Mvh, Kjetil Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Denne funker vel? Trenger bare en harddisk i tillegg. Lenke til kommentar
humty Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Den så jo riktig så snedig ut. Fant også denne fra FV. Tipset ditt var jo ennå smartere, da jeg kan etterhvert bare skifte disker.. Takker :-)! Mvh, Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå