FoCuZ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Jeg skal nå ha meg et nytt kabinett men så lurte jeg litt på åssen vifter jeg skal ha til det... skal ha dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305224&cks=PRL Endret 28. juli 2005 av FoCuZ Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Papst 80mm 12dB(A) Papst 80mm 19dB(A) Papst 80mm 26dB(A) 12dB hører du ikke. 19dB hører du lavt. 26dB hører du godt nok. Så er det opp til deg å velge hvilken støynivå som passer deg best. Du kan også høre forskjellige støynivå på microplex.no. Lenke til kommentar
FoCuZ Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 okej.. beklager mye fram og tilbake men nå har det seg sånn at byttet kabinett til komplett så hadde jeg lyst til sånn viftepanel eller hva det heter, og vifter selvfølgelig.. ser at det er noen vifter allerede installert.. men jeg ser ikke åssen vifter jeg kan kjøpe og sette inn:S lurte på disse viftekontrollene. My Webpage eller denne My Webpage Lenke til kommentar
FoCuZ Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 ble litt feil i de url greiene men håper dere skjønner de alikevel:) Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Vifter Bak : 1 x 12 cm - ( 1 installert) Foran : 1 x 8 cm Av de viftestyringene har jeg ville kjøpt CoolerMate Commander 7, 7 Kanals Viftekontrolleren. Siden du skal kjøpe viftestyring, så kan du kjøpe deg noen vifter som bråker litt, men helst ikke vifter som bråker mer enn 26dB ca. Grunnen er jo at du da kan stille ned disse bråkete viftene når du surfer etc, og evt. skru de på max når du spiller. Papst sine vifter er gode, og flytter bra med luft. Anbefaler disse på komplett. !! Du har 2 vifteplasser, en vifteplass til 80mm vifte, og en vifteplass til 120mm vifte. 120mm vifte medfølger, men den er vel ikke av beste kvalitet !! Lenke til kommentar
FoCuZ Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 okey..takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå