Datasmurf Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Pocket: One Piece (alle hittil utkommet på norsk) Yu-Gi-Oh (alle hittil utkommet på norsk) DragonBall (alle hittil utkommet på norsk, samt 5 på dansk) Blad: Manga Mania (alle hittil utkommet på norsk) Shonen Jump (alle hittil utkommet på norsk) PDF/bildeformat: Shaman King (random) Great Teacher Onizuka (komplett) Chobits (komplett) DragonBall (komplett) Hikaru nu Go (komplett) Rurouni Kenshin (komplett) Nude (komplett) Goth (komplett) Sandland (komplett) Tenkuu Nu Escaflowne (komplett) Love Hina (komplett) Plastic Little (komplett) Lilim's Kiss (komplett) Pieta (komplett) Usumaru Furuya - Short Cuts (komplett) Sailor Moon (komplett) edit: La til noen flere edit2: Enda flere Endret 3. oktober 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) edit3: enda flere (laste ned mange mangaer og lese mange mangaer om dagen) edit: Hmm... Det ble ikke helt, editen skulle jo i den andre tingen over ^^ Endret 3. oktober 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Akkurat nå leser jeg Samurai Deeper Kyo mangaen.. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Leser ikke så mye Manga ser mer på Anime men eg leser: Naruto,Bleach, One Piece, Dragon Ball og Love Hina Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg orker ikke se anime For sensurert for min del ^^ edit: noen av de i alle fall Dessuten har jeg alltid foretrukket å lese fremfor å se levende bilder Endret 4. oktober 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har sett på en god del anime, så begynte jeg å lese litt Bleach manga for en stund siden, å nå syns jeg det er bedre enn anime. Har lest Bleach, Naruto, Zombie Powder, Tenjou Tenge ++ Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 akkurat nå leser jeg: Bleach, Naruto, Black Cat og Berserk.. synd at det kommer så sjelden bare.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg leser kun Dragon Ball (alle som har kommet ut i norge, til nr 23), og alle One Piecene som har kommet ut (7). Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg leser kun Dragon Ball (alle som har kommet ut i norge, til nr 23), og alle One Piecene som har kommet ut (7). 5445756[/snapback] I hvilke butikker får man kjøpt One Piece? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har bare lest Love Hina, på engelsk. Å lese manga på norsk er voldtekt av serien Leste litt Naruto på norsk i det norske Naruto bladet, kommer aldri over replikken til Hokagen "Hva? Er det den Naruto som holder på igjen?" Begynte å skrike når jeg så det Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 endel onepice, to love hina bøker, masse batman, masse spirit, noe hulk og endel rusk og rask... Lenke til kommentar
Mizuna Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 lurer litt på hvor mye manga folk her leser\følger med på selv så har jeg en "samling" på 180 serier har lest alle man det er bare noen få jeg aktivt følger med på. legger ved en screen dump for og bevise mengden PS dette er ikke inkludert h-manga 4570430[/snapback] O.O ! jeg bøyer meg i støvet !!! det jeg har i bok hylla er: UTena, Sanland, Shaman King, Roruini Kenshin, Yu-Gi-OH, Naruto, Ranma 1/2, Rozen Maiden, HAGANE NO RENKINJUTSUSHI , VampireGame, Demon Diary, Kamikaze Kaitou jeanne, Time Stranger Kyoko, Love Hina, BeyBlade( ) Chobit, Chrno CRusade, The Legend OF Zelda:OCarina of Time. Lenke til kommentar
akan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Bleach Naruto One Piece D.N.Angel Full Metal Panic shaman King Ranma 1/2 Dragonball Elfen Lied og hunter x hunter må si at manga har overtatt for animen flere steder hos meg i Naruto og Bleach slipper du fillerne og i Dragonball og Ranma 1/2 slipper du det gamle greiene Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvor i svarte får dere tak i all denne mangaen (referer spesielt til nokiakillers samling). Har selv lett og lett på nettet (dl), men finner nært sagt intet... HJÆLP! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg har lest 1 med OP, men, siden jeg er vanedyr og NEKTER å lese "baklengs" så gidder jeg ikke lese mer. Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvor i svarte får dere tak i all denne mangaen (referer spesielt til nokiakillers samling).Har selv lett og lett på nettet (dl), men finner nært sagt intet... HJÆLP! 7473498[/snapback] Du kjøper dem i en butikk som selger manga... Manga scans som du henter ned fra internett suger Er jo temmelig drit å sitte foran en PC for å lese en bok, mye bedre med en ekte bok. Lenke til kommentar
akan Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det er jeg enig i men skal du vente på den nyeste mangaen kommer i bokform så har du et par års ventetid foran deg. Så jeg kjøper mangaen som kommer i butikken men leser og de nyeste på nettet. Kvaliteten er ikke alltid så gale Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Du kjøper dem i en butikk som selger manga... Manga scans som du henter ned fra internett suger Er jo temmelig drit å sitte foran en PC for å lese en bok, mye bedre med en ekte bok. 7475502[/snapback] Eh, hva tar du meg for Seff, kjøper jeg manga (One Piece, Love Hina, DB o.l.); jeg refererte til alle de forskjellige mangaene som nokiakiller hadde (som jeg skrev). Dessuten, se for deg prisen... skal vi si 15 (ca. gjennomsnittsantal bøker per serie) ganger f.eks. 50 (antall atraktive serier) ganger 50 kr (minst) = 42.500 kr, rundet av til 40.000 kr. Ærlig talt så har jeg ikke lyst til å bruke 40.000 kr på manga... + det akan sa. Tok kanskje litt vel i her, ble bare litt sur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå