nokiakiller Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 lurer litt på hvor mye manga folk her leser\følger med på selv så har jeg en "samling" på 180 serier har lest alle man det er bare noen få jeg aktivt følger med på. legger ved en screen dump for og bevise mengden PS dette er ikke inkludert h-manga Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Vel, jeg har all min manga i bokhylla mi jeg da! hehe har ei heller så mye, har bare: Azumanga Daioh (komplett) Onegai Teacher (komplett) Rurouni Kenshin (ikke komplett ennå) Neon Genesis Evangelion (ikke komplett ennå) og så alt av Manga-mania og Shonen jump, pluss diverse New Type.. Mer er ihvertfall på vei Har noe Inu Yasha manga også, men det gidder jeg faen meg ikke Magscans sucks forresten, Nokiakiller Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 VET men det er bedre enn ingen ting. i bokhyllla har jeg love hina (komplett) negima og bleach Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hellsing volume 1 hellsing volume 2 hellsing volume 3 hellsing volume 4 hellsing volume 5 hellsing volume 6 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hvor mange har jeg lest? Vanskelig å si! Akkurat nå holder jeg på å lese Midori no Hibi, Hunter X Hunter og Blame! Bra saker. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Har Dragonball 1 og One piece 1, begge faatt gratis i pondus Hadde den gang tenkt aa starte aa kjoepe Dragonball men glemte de to som kom etter 1'ern og da dreit jeg i det. Skal passe paa at det samme ikke skjer med One piece, den skal jeg starte aa samle paa! Lenke til kommentar
Zeo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har også min manga i bokhylla, og der står: Dragonball, One Piece og Shaolin Sisters. Manga! Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Mangaene jeg leser for tiden er; Death Note, Midori no Hibi, Hellsing, Shaman King, Sandland, Naruto, Great Teacher Onizuka, Power og Rouroni Kenshin... Alle er scanlations, selv jeg en gang i tiden fulgte med på den norske utgaven av Shonen Jump. Sluttet å kjøpe p.g.a. oversettelsene... Hvem i helvette oversetter Hokage med Ildskygge!? Det gjorde rett og slett vondt i hjertet å lese Naruto... Serier jeg har lest og/eller er ferdig med;Chobits, Love Hina, Trigun, Cowboy Bebop, Bleach(Jeg prøvde, men orket ikke... Får nok prøve en gang til) og Sayuki Gaiden. Det er i hvert fall de jag kan komme på... Kjøper også Manga Mania, selv om jeg har kommet meg mye lengre i seriene på engelske scanlations enn de har i bladet... Tror jeg ser på det som min måte å betale for alle de seriene jeg laster ned... Skryte Shot av samlingen. Over 8 GB... (Har heller ikke inkludert Hentaien min, nei... ) PS: Nokiakiller, vær så snill å skift navn på "Chrno Crusade"-mappen din. Det heter Chrono Crusade... Basert på et av SNESens beste RPG-spill, for de som ikke viste det Og nei... Scanlations suger forresten ikke... Så lenge de som oversetter er seriøse og kan det de driver med, så kan de faktisk gjøre en bedre jobb en oversetterne i Shonen Jump. Disse folkene gjør det bare enklere for folk som oss å få tak i serier som ellers hadde gått oss hus forbi om vi ikke hadde hatt internett... Å si at scanlations suger blir vel som å si at fansubbet anime suger... Og det laster du vel ned, ZyreX... Eller? EDIT: Phear teh Skrivleif! Endret 1. august 2005 av OnI Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har 2 "Manga Mania"-blader og 1 "Shonen Jump"!! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 nesten alt av naruto mangaen... det kommer jo mer og mer og mer Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 har lest første one piece boka, den skal jeg fortsette å kjøpe gleder meg til 8. august eller når neste kommer Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 PS: Nokiakiller, vær så snill å skift navn på "Chrno Crusade"-mappen din. og da var navnet rettet. ikke lett og holde orden på alt det der vettu Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Heh.... Neida, vet det. Det er bare jeg som er perfeksjonist... [Whisper] Hvor var det du fikk tak i serien? Har lett detter den lenge... [/Wisper] Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg har bare lest Dragonball fra nr. 1 til 11. Glemte av å kjøpe nr. 12, så jeg dreit i det. Bestilte bok 1 og 2 i postordre. Hadde planlagt å samle, men det ble det ikke noe av Holder meg til anime i video format jeg Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Heh.... Neida, vet det. Det er bare jeg som er perfeksjonist... [Whisper] Hvor var det du fikk tak i serien? Har lett detter den lenge... [/Wisper] [Whisper] et fint lite programm kalt DC+ og fra the almigthy internett (før den ble lisensiert) [/Whisper] Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har lest en del, men ikke fullført like mange da. Det hender jeg foretrekker å se anime istedet for å lese mangaen. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) PS: Nokiakiller, vær så snill å skift navn på "Chrno Crusade"-mappen din. Det heter Chrono Crusade... Det gjør det faktisk ikke, det offisielle navnet er faktisk Chrno Crusade og det er skrevet på orginale art covers også.. her og her for eksempel samt at det er listet på de store info stedene som Chrno oxo.. (Selv om det helt sikkert går fint å bruke Chrono oxo.. ble bare så tent på den der "vær så snill å skift"-tingen.. Minner meg om Hellsing Alucard-Arucard diskusjonene...) Endret 2. august 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har bare lest 1 manga: One Piece (fulgte med forrige Pondus blad) Synes det var en artig bok jeg, likte ståpåviljen og optimismen til hovedpersonen. Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har bare lest 1 manga: One Piece (fulgte med forrige Pondus blad) Synes det var en artig bok jeg, likte ståpåviljen og optimismen til hovedpersonen. helt enig i går kom andre boka å noen som vet når neste kommer? gleder meg Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Står vel i boka når neste nummer kommer... Tipper rundt 8. september. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå