nokiakiller Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 som topic sier så lurer jeg på om det er noen andre her som følger med på denne serien?? for dere som ikke har hørt om den så kan du lese litt om den på animeNfo.com mvh nokiakiller Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Bare titta på bildet, så syntes jeg det var noe fryktelig kjent med de folka.. "Akamatsu Ken" tenkte jeg, og jaggu meg så ser jeg navnet hans litt lenger ned der ja (Skapern av Love Hina) Skal sjekke ut denne serien.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hehe, leste de litt av mangaen, og den virket søt og morsom.. Men klarte rett og slett ikke å se animen. Holdt på å bryte sammen etter to episoder. Vet ikke hva det var, men syns det var skikkelig dårlig. Anbefaler Love Hina istedet. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg følger med på den jeg.. har gjort det siden begynnelsen.. men hadde ikke klart å se mange episoder i strekk.. blir fort litt "sukkersøtt".. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg lastet ned førster episode da den først kom ut.. Har kommet til ep. 20, og så ga jeg opp.. Det er for innholdsløst og kjedelig.. Hunter x Hunter Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) skal være enig i det att det fort kan bli for søtt, men det er godt og se sånne serier også, og ikke bare drepe\døds seriøse serier. hvis en har sans for sånne serier så har jeg disse anbefalingene: - Bottle Fairy (men sørg for og ha time hos tannlegen etterpå) - Kamichu - Ichigo mashimaro - Wind ~A Breath of Heart~ mvh: nokiakiller Endret 3. august 2005 av nokiakiller Lenke til kommentar
Imho Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Som sagt tidligere kan den bli litt for søt , men det er en god erstatning når man har sett 10 naruto/ bleach episoder på rad Går fint ann og se 5 episoder i strekk , men ikke mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå