mrmattis Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Skulle gjerne hatt mer penger til rådighet. slik at jeg kunne betalt mer enn 2000 kroner som er satt av til denne oppgaven. Ser forøvrig at du skriver at selv om de er unge så bør de få betalt. Er så absolutt enig. Selv så er jeg nok yngre enn en lang rekke av forumets brukere, derav kommer de noe begrensede midlene til prosjektet. Eventuelle fremtidige oppdateringer vil bli betalt etter avtale. Men som sagt det er jo bare et tilbud fra min side, de som ikke er interesseret regner jeg ikke med å høre noe fra Endret 28. juli 2005 av mrmattis Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Det er nok alltid noen som gjør jobben for en mindre pris, men de er dessverre med på å undergrave yrket. Edit: Ja jeg liker ordet «undergrave» Endret 28. juli 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
resol Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Spørs egentlig, om du er maler og føler en 14 åring som kan male huset til nabon for 10.000 undergraver yrket til malere så er jeg enig..Dog kan jeg ikke helt se hvordan det skal herpe for yrke (mer enn det allerde er herpa), en person som tar 2000 er mest sannsynligvis ikke utdanna, har ikke lang fartstid i bransjen og man får faktisk hva man betaler for oftest... Det er litt anderledes når firmar begynner å ta 2000 kroner for en kommers nettside Behov er en faktor såklart, men jeg føler meg på ingen måte trua av noen som tar 2000 for å utvikle en hel nettside med et fullverdig backendsystem, det er heller dem som betaler den summen som skyter seg selv i foten... Tror jeg heller ville betalt en designer til å designe et ferdig cms. Endret 28. juli 2005 av resol Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Da hadde det vært fint om tråden kunne dreid seg om det den skulle, og ikke lønnsnivået til dagens webdesignere. SISTE NYTT!! Jeg har vunnet en auskjon på qxl, hvor vedkommende skal designe en side til meg vha. en cms løsning. Skal bli spennede å se hva 1000 kroner kan føre til Vil se hvordan den siden tar seg ut, før jeg eventuelt gir jobben til noen andre. Takk for alle innspill så langt. Endret 28. juli 2005 av mrmattis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå