axis Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Jeg har nettop kjøpt nytt hovedkort, prosessor og ram, (msi hovedkort, amd 64 3200 prosessor, og pc 3200 corsair ram). Etter at jeg har spilt i et par minutter slår pcen seg helt av, cpu tempen er ligger på 32 grader C. Men for at pcen skal starte igjen må jeg ta strømmen ut og inn av strømforsyningen. Har en 400w q-teq strømforsynig. Er det noen sningenom kan hjelpe? Kan strømforsyningen være for liten...har bare ett led og en vifte med led i som "stasj" og skjermkortet er et radeon 9800se... HJeLP!!!?!?!? Endret 28. juli 2005 av axis Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 q-tec er noko drit! Har du muligheiter og bytte PSU og sjå om problemet er der videre? Ole-Johan Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Sannsynligheten er nok stor for at PSU'n er problemet ditt.. Q-tec er noe billig skrap uten noe særlig kvalitet i det hele tatt. De fungrer greit til en low end internett pc men til en gaming pc ville jeg kjøpt en annen strømforsyning... Se om du kan låne en strømforsyning av noen du kjenner og se om problemet blir borte da. Lenke til kommentar
axis Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Har putta i ny..funka fett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå