Tvillingmamma Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har et par spørsmål om Sony Ericsson K750i. Kan man spille av musikk fra den via Bluetooth? Kunne godt tenke meg å kutte ut MP3 spilleren hvis dette lar seg gjøre. Vet at man kan spille av med den bærbare håndfridelen, men det er en ledning, den kunne jeg godt tenke meg å slippe. Noen som vet? I min eldgamle Nokia, hadde jeg mulighet til å lage meg et "arkiv" for sms-meldinger jeg ville ta vare på. Det får jeg ikke til på K750i. Får beskjed om at sim-kortet er fullt når jeg prøver å flytte over til "lagrede meldinger". Kan ikke se at det ligger _så_ mange meldinger der. Noen som vet hvordan man enklest kan lagre meldinger uten å ha dem direkte i innboksen? Og hvordan kan jeg få slettet fra sim-brikken? Anyone?? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg tror ikke det går an å spilleav mp3 via blutethoot. Du kan godt flytte meldinger til Arkiv mappa har mobilen selv og det funker fint. Lenke til kommentar
Tvillingmamma Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg tror ikke det går an å spilleav mp3 via blutethoot. Du kan godt flytte meldinger til Arkiv mappa har mobilen selv og det funker fint. Jeg finner en boks som heter "lagrede meldinger". Er det denne du mener som Arkiv? Eller kan jeg lage meg en egen mappe under f.eks. navnet "Arkiv"? Lenke til kommentar
Tvillingmamma Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg tror ikke det går an å spilleav mp3 via blutethoot. Du kan godt flytte meldinger til Arkiv mappa har mobilen selv og det funker fint. Jeg finner en boks som heter "lagrede meldinger". Er det denne du mener som Arkiv? Eller kan jeg lage meg en egen mappe under f.eks. navnet "Arkiv"? Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 det er lagrede elementer eller meldinger han meiner ja men der funker det da fint. ellers kan du kopiere dem over til data eller legge dem i kalenderen (om dette går da) fornøyd med mobilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå