phax Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Hei, driver å skrur anlegg i nybilen, også sliter jeg litt med cdspillern. alle kabler både på bil og spiller er kuttet så orginale kontakter er det lite av.. men vhertfall, har koblet rød og gul kabel fra cdspilleren mot strømkabelen fra bilen. da får jeg strøm men må slå av og på anlegget manuellt. hvordan kan jeg koble det opp slik at spilleren starter samtidig som jeg starter bilen? har vel noe med den gule kablen fra spilleren å gjøre hvis jeg ikke tar mye feil? edit: er en pioneer spiller, litt gammel. deh-2000r tror jeg den heter. og bilen er en golf 3. Endret 28. juli 2005 av someday. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Denne siden burde forklare hva de forskjellige ledningsfargene representerer og hvordan de bør kobles: http://bilradiospes.no/index.php?aID=37&ids=artID Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 tusentakk, den siden var kjekk ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå