Gå til innhold

Ny LCD-tv, max 10.000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke om denne er HD-Redy (den du gav linken til). Men etter å ha testet den Viewpia LCDTV`en kan jeg med hånden på hjerte si at den er god. Har testet den ut skikelig, men ikke så mye med PC, ennå. For å se på TV, se DVD filmer, spille konsoll så er den egnet for dette.

Hvis du bor i Oslo eller Stavanger område anbefaler jeg deg å ta en titt innom Elprice butikken for å se hva du får for under 10k :)

Husk denneer HD-Redy så denne Viewpia TV`en er fremtidsrettet.

Lenke til kommentar

Drit i om den er "HD-ready". Det er oppløsningen på panelet som har noe å si. Nå har begge disse en oppløsning som er over 1280*720 så begge støtter den HDTV standarden som trolig blir mest brukt her i Norge. Men ikke spør meg hvorfor panelene har såpass rar oppløsning og ikke 1280*720.. Menmen.. Sålenge oppløsningen er god (1280*720) så er det hipp som happ (men du får ikke 1:1 pixelmapping med en slik oppløsning som det er på de skjermene..

Jeg ville valgt projektor ,men så er det meg også ;) Da må du strekke budsjettet ditt litt ,men jeg mener at det er morro med litt størrelse på bildet. Å se film på 28" blir aldri det samme igjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...