Gå til innhold

Hvilket termisk lim for vifteløs chipset-kjøling?

Anbefalte innlegg

Har hatt problemer med vifta på mitt Abit IS7 en stund, tenkte å bytte ut vifta, men tenkte ikke på at den bruker en dårlig løsning for feste, nemlig 2 kroker på hovedkortet istedet for hull, slik at det blir langt færre alternativer da jeg ikke føler for å bore i hovedkortet.

Jeg tenkte på denne kjølingen. I og med at den er beregnet for hovedkort med monteringshull, må jeg bruke termisk lim.

Det har gått så lang tid siden sist jeg bygde en PC at jeg har glemt begrepene, og har ikke snøring på hva som er bra av hovedkort, CPUer, minne o.s.v. per i dag. Skal bygge ny maskin neste år, så jeg må bare ha noe som holder til da :)

Så vær så snill å fortell meg hvilken tube termisk lim jeg bør kjøpe (helst ved Komplett, liker ikke å handle småtteri fra forskjellige webshops). På forhånd takk.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh duh.. hvordan kunne jeg overse den! :cry: Takker så meget for tipset :) Har nettopp voldtatt vifta med en skrutrekker for å trekke den ut litt så støyen ikke er fullt så infernalsk, skal bli deilig å bytte den ut. Neste hovedkort blir med vifteløst chipset (planlegger å ha en helt egen PC for musikk, og en annen for spill, multimedia og internett).

Takk igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...