Sørbø Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Hei! I dag, når jeg stod opp, slo jeg på pc'n og gikk ut av rommet. Da jeg kom tilbake, sto fortsatt Windows og loada! Nå har den stått på i en halvtime og kommer fortsatt ikke inn i windows. Kan ikke huske å ha installert noe forrige gang pc'n var på. Hva sier dere? Skal jeg prøve å restarte? Sist jeg restarta under oppstart/avslutning, fikk jeg feilmelding om at "Windows ikkw kunne starte uten problemer, osv." da ville den ikke starte i sikkermodus, engang, så den endte med å formatere. Er lite gira på å gjøre det igjen. Er takknemlig for all hjelp! Endret 28. juli 2005 av Sørbø Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Det hender den henger, du kan boote CD-platen din og kjøre chkdsk /p i tilfelle det er filsystemfeil som plager den. Flytter denne til windowskategorien. Lenke til kommentar
Sørbø Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Ja, jeg skal restarte? Og sorry, burde vel strengt tatt lagt spørsmålet hos "Windows." Lenke til kommentar
Sørbø Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Hei igjen Jeg prøvde å restarte, og fikk starta opp i sikkermodus. Det gikk fint, så jeg restarta, og vips, den fungerte som normalt. Må ha vært et enggangs tilfelle, windows er vel ikke kjente for å være feil-frie Men nå er det vaffal fiksa. Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Bruker du AVG Free som antivirus? I så tilfelle har jeg sett at denne ikke ser ut til å like en av de siste sikkerhets oppdateringen til Windows XP Lenke til kommentar
Sørbø Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Bruker en gratisverson av eTrust Ez Antivirus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå