simerix Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er det noen som har erfaringer med følgende spill? Playboy: the game? Neida Jeg tror heller anbefaler Need for speed hot pursuit 2, og 007 nightfire Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Anbefaler Crash bandicoot, alle elsker han. Et variert plattform spill, med elskverdige karakterer og morsome innslag, har selv nesten spillt ihjel Crash 3 på PS1 Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 reisdent evil 4 .... jeg ville valgt mario kart double dæssh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Chrash Bandicoot har jeg selv hatt mange hundre timer moro med. Genialt spill. Lego Star Wars forelska jeg meg i for noen måneder, og jeg er 16 år, så det kan absolutt anbefales, det også. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Gå ut og spill football med han isteden for Hjelper å gå ut litt og. Ellers får du bare firkanta øyne. Men prøv noen gamle 2D spill som Sonic og Mario. Utrolig gode spill som leverer mye kjekke timer med spilling. Lenke til kommentar
blazern Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har du fortsatt en n64? eks: Mario, star fox, goemon gamecube: Sonic (samlepakken med nesten alle spilla), zelda. Lillebroren min hygger seg med det meste. 5 åringer setter ikke så høye krav. Bare de klarer å få noe til å skje på skjermen så er de fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå