kimare Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei! Jeg har en gutt på 5-år, som jeg skal kjøpe et nytt spill til. Han har spilt noen bilspill samt SSX 3, men spillet som har falt mest i smak har vært Rayman: Hoodlum Havoc, dette har vi nå ilag rundet 2 ganger så det er på tide med et nytt plattform spill. Er det noen som har erfaringer med følgende spill? Blinx: The Time Sweeper Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex Sonic Heroes Finding Nemo Scooby Doo: Mystery Mayhem Tak 2: The Staff Of Dreams Kim Are Lenke til kommentar
viranth Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hva med Lego Star Wars? Det er et meget bra platform spill. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hmm....Shrek 2 kanskje...har en lillebror på 5 selv, og spillet er veldig morsomt for han Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Josefine. Josefine heter jeg vil du leke med meg! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvilken konsoll er det han spiller på da? Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bilspill. Det er viktig å starte tidlig! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Bilspill. Det er viktig å starte tidlig! Prøv et av Midtown Madness-spillene. Det var det jeg startet med Edit: Ikke prøv Blinx. Endret 2. august 2005 av kenneth11 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) hva med et eller annet lego spill, star wars er foreslått, men det finnes jo flere enn det også.. Endret 2. august 2005 av erlendru Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Spyro - A hero's tail Hadde besøk av mine søskenbarn på 6 og 7 forleden dag og spillet falt i smak hos dem. edit: Ser du lurte på Finding Nemo og de syns også at det var morsomt, men Spyro var det litt mer futt i virket det som. Endret 3. august 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Bilspill. Det er viktig å starte tidlig! startet som 3 eller 4 åring på Need for speed 1 så 2'ern, så Red alert, Commandos, et romskip spill, Street wars, Delta force (litt off topic) ikke finn et alt for komplisert spill. ta noe med litt barne humor så de finner det artig. Endret 3. august 2005 av K9 Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Spyro-spillene er veldig gode spill. Husker jeg spillte det mye når jeg var mindre. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jak & Daxter er jo en klassiker Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Hvis du har originale playstation (Playstation 1 ) vil jeg anbefale originalen av Rayman. Det er super underholdning for små og store Endret 4. august 2005 av Hermans Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvis du har originale playstation (Playstation 1 ) vil jeg anbefale originalen av Rayman. Det er super underholdning for små og store Den orginale Playstation er PSX, som ble tatt av markedet etter 2 uker, gitt et par endringer, og så sluppet ut igjen under navnet PS1 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ratchet & Clank serien er jo bare genial. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex som sagt, jeg har hatt flere tusen timer gøy med det! Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 må si jeg støtter ratchet and clank og jack and daxter...de har jo begge fått gode kritikker. Livlige spill med flotte farger og humor:) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Spyro-spillene er veldig gode spill. Husker jeg spillte det mye når jeg var mindre. Elsket dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå