SirJames Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har problemer med å komme meg inn på nettet. Tilkobling via ADSL er i orden. Men får ikke opp noen web-side. Det står : Siden kan ikke vises... osv. Får heller ikke oppdatert f.eks ad-aware osv.. Har hatt en repair på windows og det var etter dette at noe skjedde. Det kan hende jeg blokkerte noe med microsoft antispyware da windows nettopp hadde blitt reparert, slik at det ikke fungerer. Men jeg slettet helle antispywareprogrammet og likevel fungerte ikke det. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeb vil anbefale deg og prøve og skru av brannmurer... Hvis du har Norton internett security kan det blokek interenetten. Det kan også hende at nettverkskortet ditt ikke er ordentligt innstallert mvh -KnaR- Lenke til kommentar
r0b1 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 har du prøvd å stille tilbake pcen din? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Har prøvd å stille tilbake. Dvs prøvd å kjøre system restore og system recovery. Endret 28. juli 2005 av Jameski Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 prøv : gå til verktøy når IE er oppe,>alternativer for internett>sikkerhet>tilbakestill til standardnivåer, samt under flippen avansert > bruk standard. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Takk for svar. Skal prøve det. Flere tips? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvis du ikke får opp noen websider eller får oppdatert programmer via nettet skjønner jeg ikke helt hvordan du kan si at ADSL tilkoblingen er iorden, hvordan vet du det? Forsøk å slå av og på routeren/modemet ditt (Ta strømkabelen hvis du ikke har av/på knapp) På meg virker som det kan være IP innstillingene dine som ikke er som de skal.. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Ringte 05000 å snakka med kundeservice. De mente tilkoblinga så helt fin ut. Har prøvd å slå av og på modemet. Hvor er, og hva kan jeg gjøre med IP-innstillingene? Endret 28. juli 2005 av Jameski Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvor er, og hva kan jeg gjøre med IP-innstillingene? prøv dette start meny - run - cmd (windows ledetekst åpner) - ipconfig /all (se etter ip adresse.....denne skal ikke være 192.......viss du ikke har nextgentel(tror bare det er dem som bruker lokal ip)) skriv ipconfig /relase vent litt skriv ipconfig /renew Nå har du hentet ny ip fra dhcp serveren. Har vært borti at maskiner har "hengt" seg og ikke kjører denne automatisk. Egentlig skal pcen din gjøre dette automatisk hver gang du starter den. verdt et forsøk Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Skal teste det når jeg kommer hjem. Er på jobb. Flere tips? Lenke til kommentar
LasseNygard Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Reinstaller XP/Hiv maskina +router ut av vinduet/Be Gud om hjelp Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 flere gode tips..? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Alt i orden nå! Installerte Windows XP på nytt. Kopierte det som var på harddisken på ekstern harddisk. Nu e alt smooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå