Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Åpne port i router

Anbefalte innlegg

Eg har eit Ericsson HM210di modem/router som eg fekk i samband med ADSL frå Tele2. Skulle ha opna port 10000 i denne routeren slik at eg fekk kontakt med ei maskin her heime via internett når eg var på reis. Har vært i kontakt med Tele2, men dei har ikkje support på slikt. Dei er berre villige til å hjelpe med det som må til for å koble til internett. Er det nokon som har ein slik boks eller veit korleis det skal gjerast?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dei er berre villige til å hjelpe med det som må til for å koble til internett. Er det nokon som har ein slik boks eller veit korleis det skal gjerast?

Hadde ikke du også en 3com-router i følge en annen post?

Flyttes til nettverk

Lenke til kommentar

Eg har ein 3com router og, men den er satt opp som ein switch og står i ein anna del av huset sidan eg trengte fleire tilkoblingar og trådlaust der. Har og ein SMC router som eg kan sette opp, men då blir det modem - router - switch. Enklare dersom eg kunne klart meg med kombinert modem/router.

Fant den på www.portforward.com, så eg får prøve det som står der før eg spør på nytt.

Flyttes til nettverk? Hadde eg klart å plasser den i feil kategori? Dersom det var tilfelle så beklagar eg så mykje, og skal slutte med å lage nye trådar så tidlig om morgonen, tydelegvis ikkje heilt vaken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...