obos Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Jeg kjøpte meg en SE k750i igår og nå har jeg tenkt å kjøpe meg en extra memory stick. Jeg tenkte meg minst 128 MB, kanskje 512 MB.... hvis det er billig... Hvor kan jeg finne billige memory stick? Takker og bukker hvis noen kan hjelpe meg Ps. tror det må være en liten en... dvs. en duo. Endret 28. juli 2005 av obos Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Foreløbig er det nesten umulig å få tak i litt større Memory Stick Duo-brikker. Komplett skal få inn et lass i løpet av 2-3 uker, og av de prisene jeg har funnet rundt på norske nettbutikker er det ingen som matcher dem. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 På ebay selges det en del billige Memory Stick Duo Pro. Alt fra 32MB og oppover. Men pass på at du kun handler med kunder som sender til Europa/World Wide, har gjort minst 1000 salg, og har minst >95% positiv feedback. Er du heldig kan du gjøre en del kupp der, men du må som regel ha PayPal konto. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Du sparer ikke saa mye ved aa kjoepe fra best-buy, det er nesten like billig aa kjoepe det via komplett eller netshop. Jeg tror jeg betalte ca. 700 kr. for en brikke paa 512 mb (det er inkl. frakt). Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Du sparer ikke saa mye ved aa kjoepe fra best-buy, det er nesten like billig aa kjoepe det via komplett eller netshop. Jeg tror jeg betalte ca. 700 kr. for en brikke paa 512 mb (det er inkl. frakt). 478 kr er billigste for den brikka i prisguiden. Memory Stick Pro Duo Lenke til kommentar
obos Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 takker og bukker folkens tror jeg kjøper 1 GB brikke, stretto hadde jo ganske bra pris for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå