Gå til innhold

Athlon 64 og Windows XP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha ventet med win64 litt lenger, er mye ting som ikke kjøres i 64bit modus, blant annet anti-virus. Men dette forbedres hver uke, så det tar sikkert ikke så veldig lang tid før det blir bra.

Om du klarer deg med 32bit windows så er det ingen spesiell grunn til å bruke win64, er ikke noen nevneverdig forskjell.

Lenke til kommentar
Jeg ville ha ventet med win64 litt lenger, er mye ting som ikke kjøres i 64bit modus, blant annet anti-virus. Men dette forbedres hver uke, så det tar sikkert ikke så veldig lang tid før det blir bra.

Om du klarer deg med 32bit windows så er det ingen spesiell grunn til å bruke win64, er ikke noen nevneverdig forskjell.

Takk før hjelpa. Frykta nok at det kanskje var ein del uferdige ting i WinXP 64 bit edition, får berre bruke vanleg WinXP då. ;)

Lenke til kommentar

Dette stemmer ikke helt. Tester har vist at det er ca. 20% ytelsesøkning ved vanlig bruk med Windows 64-bit. Men som sagt er driver-støtten heller laber.

Lenke til kommentar

Det er vel slik at det ikke finnes så mange virus til windows 64 bit edition enda, slik at virus program strengt talt ikke er nødvendig (enda) (skyt meg hvis jeg tar feil). Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en sjekk om du har noe hardware som det ikke finnes 64 bits dirvere til. Har du ikke det kan du fint gå 64 bit :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...