Lanka Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har du dårlig erfaring med qxl så kjøp heller på JeanTv i Arkaden i Oslo.. De selger sånne. De selger også Navnespenner. Så vet dere det. Personlig hadde jeg gått for den på qxl, mye enklere og rett hjem i posten. Men skjønner ikke hva du skal med en sånn. Den ser jo ikke ut. Og folk syns det er harry om du går med en sånn! Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ellers så har de navnskilt på www.thinkgeek.com Er man fingerferdig kan man sikkert mekke den om til en beltespenne. Jeg synes du skal skaffe deg en jeg. Blås i at andre snobber synes det er harry. De går sikkert i Peak og SNC og skjønner ikke selv at det er harry. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 De har beltene på http://www.bewild.com/ Jentegjengen jeg skal være på russebil med hadde tenkt til å kjøpe oss sånne belter med samme tekst på Er lov å være harry når man er russ.. En kompis av en kompis av meg var på guttebuss der alle hadde slike belter... "Baj baj söta bror" stod det i beltene, og var navnet på bilen deres... De fikk ikke noe mer oppmerksomhet av den grunn, og beltet til han kompisen gikk istykker etter to kvelder i fjordparken (drammen) det sluttet å lyse hvertfall... Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 jeg fant, jeg fant! http://mydb.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=...atg=22466]belte OT: nærmeste jeg fant til hund: blinker i væffal kom også over denne da jeg lette etter blinkende halsbånd.. :!: Takk skal du ha..! Nå blir det å være litt harry tenker jeg.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Belta var jo drit tøft da!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jean TV på arkaden har de det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå