CurSe Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Bare lurte på en liten ting. Når jeg har skrevet et innlegg, men finner ut at jeg vil redigere det en smule med f.eks en quote eller noe lignende så kommer quote/smiley helt i bunnen av teksten. Den havner der selv om jeg har markøren midt i teksten. Er det bare jeg som opplever dette med Firefox? Kan ikke huske at det var sånn da jeg brukte IE. Kan prøve å lage et bittelite eksempel(unnskyld hvis det blir rotete/ser stygt ut): _ = Tekst __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ _______(her står markøren)___________________ __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ ___(Her havner / smiley ) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Det samme skjer i Opera også..på alle forum jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Yep, Invisionboard (og mange andre) bruker en litt råtten Javascript-løsning for å sette inn tekst i feltet via knapper. Vi får håpe det blir fikset til neste versjon. For eksempel Small Machines Forum har en løsning som fungerer utmerket i både FF/Opera og IE, så det er fullt mulig. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Eneste bra´e med FireFox er at det ser bra ut....Det er mye bedre med Microsoft Internett!!! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 QUOTE (Loomy @ 28/07/2005 : 08:32) ... Vi får håpe det blir fikset til neste versjon. ... det er i neste versjon av forumet var akkurat å testet det ut, funker bra, både med smilier og ting som quote og image Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 QUOTE (aklla @ 28/07/2005 : 09:51) QUOTE (Loomy @ 28/07/2005 : 08:32) ... Vi får håpe det blir fikset til neste versjon. ... det er i neste versjon av forumet var akkurat å testet det ut, funker bra, både med smilier og ting som quote og image Gode nyheter Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 http://forum.begin.no/index.php?showtopic=385079&hl=firefox Les den også, om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg