faithless Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei hei har en venn som har formatert bærbaren sin med san recovery cd som følgte med, men da han dro over filer får back upp på datan min så greide han å glemme hans LIVSVIGTIGSTE (mappe) han trenger den asap,, som sakt data ble formatert å han misten den, jeg har prøvd programer som RecoverMyFiles osv for å gjennopprette filene han mistet, men tar for lang tid å ja masse stress,, så jeg lurer på om d er noe steder( firma, butikker osv) som kan gjøre dette for han? hadde vært fint om noen hadde noe ide? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 så jeg lurer på om d er noe steder( firma, butikker osv) som kan gjøre dette for han? www.ibas.no driver med slikt, men de driver ikke billig for og si det svært pent. Flytter denne til lagringsmedier. Lenke til kommentar
GA Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvis du ikke gidder å ta deg tid til å kjøre recover programmer(da kan ikke filene være spes viktige ), så er ILAS eneste alternativ. Og hvis du lurer på hva det koster så er vel "det vite utav øyet pluss litt til" en bra beskrivelse! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvis du ikke gidder å ta deg tid til å kjøre recover programmer(da kan ikke filene være spes viktige ), så er ILAS eneste alternativ. Og hvis du lurer på hva det koster så er vel "det vite utav øyet pluss litt til" en bra beskrivelse! Hehe, ja det stemmer det. empel: Nå er det et par år siden jeg sjekket prisene til IBAS, men de skulle ha 10 000kr for å rekonstruere en disk, så da har vennen din valget: 10 000kr eller sitte å vente noen timer på å la mskinen kjøre et gjennopprettingsprogram. Og btw: OBS! IKKE LAGRE NOENTING PÅ DEN DISKEN DU HAR FORMATERT! OG NÅR DU SKAL RECOVERE FILER IKKE LAGRE DEM PÅ DEN DISKEN, DU MÅ LAGRE FILENE PÅ EN ANNEN DISK!!! Hvis du har lagret noe på den disken så har nok mange/noen av filene dine blitt tapt for alltid... Men hvis han fortsatt ikke gidder og han bor i Oslo så kan jeg gjøre det for 500kr... Lenke til kommentar
faithless Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 ic ic , ja asså tingen er ikke at vi ikke gidder å kjøre programer for de tar for lang tid , da jeg la inn dette på forumet drev den å kjørte å nå er den ferdg , en del filer å se gjennom,, han har ikke funnet noe han trenger enda,, pluss han måtte kjøpe programet da , for at han skulle få de filene å det var vell en selvfølge ! men men, takk for svar, kanskje jeg tar meg en tur til deg schmelck =P Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Håper virkelig ikke dere la inn windows og recovery-programmet på disken igjen før dere søkte, for da er sjansen ubehagelig stor for at en del av dataene er overskrevet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå