Sirslask Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Når jeg starter opp Man drake mangler jeg muse pekeren det er ganske irriterende ja jeg ser ikke hvor musen er og det er sånn passe ubrukelig da, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Er ikke sikkert den har detektert at du har en mus i det heletatt. Hva skjer hvis du høyreklikker, da? Kommer det opp en rullegardin? Og hvis det er en optisk mus, er det lys i den? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 JEg fant det ut nå jeg kunne ikke bruke min gamle CRT skjem så jeg må bruke LCDskjermen istedenfor Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Så etter skjermbytte fungerar musa? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 den har fungert hele tiden men jeg ser den ikke når jeg bruker compaq CRT Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Litt rart men jeg har noe av det samme. Har to skjermer og av og til forsvinner musepekeren når den er på den ene skjermen, men beveger jeg den over på den andre skjermen og tilbake igjen synes den igjen ???? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Du har en mus som ikke er kompatibel med den ene skjermen. Installer Windows og kjøp en Microsoft- eller under tvil en Logitech-mus. Installér de nyeste driverne, service pack 1 og 2, samt alle sikkerhetsoppdateringene. Og skru på Windows' innebygde brannmur. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 den fungerer gull i windows da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå