-ɐMoԀ- Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Er det mulig og mekke en [email protected] gratis? Har glemt et passord til noe og den mail addr. som er satt opp er noe med @online.no og den mail addr har jeg ikke lenger og da er det ikke mulighet til og få det passordet på den addr. :sad: snufs. Hjelp Lenke til kommentar
Photons Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Telenor kundesupport er vel heller rette sted å henvende seg.. Hva kan vel vi gjøre? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Det kunne jo hende noen som viste om det var gratis eller ikke. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Correct me if im wrong, men jeg mener å tro at det følger med 10 gratis epost adresser til alle abonnementene til telenor (utenom frisurf). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Huhm, faderen fikk bare en. Men det gikk an å lage egne @online.no adresser før, jeg fikk lagt meg en. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Om det er mulig og lage en, er det mulig og få litt hjelp med at jeg forteller hvilken addr som må opprettes så får jeg det passordet som jeg ikke har av den som kan? så kan kan den mail addr slettes etterpå. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Du kan opprette flere "under adresser" det gjør du ved å logge inn på online.no ett eller annet sted (husker ikke hvor) . Da oppretter du egne adresser med eget passord. Du kan ha inntill 10 stk. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Tingen er at jeg ikke har noe online konto, gidder heller ikke og betale 99,- mnd pga det. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 hva med en yahoo mail eller en hotmail mail eller en nameplanet mail ? det er sikkert 300 andre også... http://www.yahoo.com www2.nameplanet.com http://www.hotmail.com Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Ring Telenor, dei sender brukernavn og passord i Posten, tar omtrent ei veke før du får det. Du kan ikkje opprette nye e-post-addresser før du har det originale logon-namnet, samt passordet. mvh., Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå