Atle_ Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Heisann, har noen prøvd denne løsningen? :http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1349 Eller kanskje noe liknende? Jeg er så lei av støyen i mitt Creative GF4 Ti4200 kort. Jeg føler på meg at jeg kommer til å ødelegge kortet ved å sette inn noe slikt? Hva ville vert den mest "skånsommer" medtoden for å fjerne støy fra ett skjermkort? KUN kjøleribber ville jo vert ideelt. Hvor mye kjøling trenger egentlig ett skjermkort av denne kaliber? Atle Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Den har et greit støynivå egentlig. Den er oppgitt til å ligge på 29dB, men jeg syns den bråker mindre enn hva en Volcano 7+ gjør. Sjekk forresten samme ribba hos netconnection og Quad. Begge selger den billigere enn microplex. Lenke til kommentar
Atle_ Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Nå du sier "den", da mener du Thermaltake sin GF4 kjøler? Hvis ja, var den vannskelig å montere? Ellers takk for linkene til de to sidene. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 går det ann å sette denne på ett geforce3? (gainward gf3 128 ti500xp) det hadde vært digg.. jeg brenner meg på baksiden av kortet jo! Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 12:45, Atle_ skrev:Nå du sier "den", da mener du Thermaltake sin GF4 kjøler?Hvis ja, var den vannskelig å montere?Ellers takk for linkene til de to sidene. Ikke vanskelig å montere. Fester den bare med noen slags klips som følger med Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Vet ikke om du har sett THG videoen jeg, men det er veldig enkelt å ta av kjøleren på geForce 4 korta, man tar bare en liten nebbtang, helst en med bøy, kliper tak i klipsa og brekker den opp med bøyen på tanga oppå kjøleren. Det gjorde jeg da jeg hadde Arctic Silver på kjøleren på GF4 kortet mitt. Men vær forsiktig, jeg ødela den ene klipsa, ikke kortet, men jeg måtte bruke strips. GeForce 4 kjølere kan ikke brukes på GF 3 kort Lenke til kommentar
Atle_ Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Kunne jeg fått en link til THG videoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå