edge Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Jeg har 2 idoler; Adam Savage og Jamie Hyneman, sammen er de nitroglyserin Edit: Bilde "I reject the reallity, and substitute it with my own" "Am i missing an eyebrown?"- Adam Savage "I love seeng Adam in pain" "Quack damit" og seff "Jamie wants big boom- Jamie Hyneman De er tidenes TV-fjes.. Digger den brusautomaten til Hr. Hyneman Endret 14. august 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
Peri Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 "I reject your reality, and substitute my own" Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg har 2 idoler; Adam Savage og Jamie Hyneman, sammen er de nitroglyserin Edit: Bilde "i regret reallity and subsitute it with my own"- Adam Savage(pardon my english) "I love seeng Adam in pain"- Jamie Hyneman De er tidenes TV-fjes.. Digger den brusautomaten til Hr. Hyneman faen som jeg elsker de to der! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 "i regret reallity and subsitute it with my own"- Adam Savage(pardon my english) Eneste stavefeilen er at reality skrives med 1 L Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Geddy Lee Steve Harris Steve Digiorgio Jaco Pastorius Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 "i regret reallity and subsitute it with my own"- Adam Savage(pardon my english) Eneste stavefeilen er at reality skrives med 1 L Bortsett fra at det han egentlig sier er "I reject the reallity, and substitute it with my own" Også må vi jo føye til Jamie: "Quack, dammit" :!: De to er jo bare best Digga haisommer-spesial!! :!: Am I missing an eyebrow? When will the fun ever stop? Også fra episoden der de begraver Jamie levende! I'm gonna miss you, Hyneman Eneste som irriterer meg med Mythbusters er reklamepauser og når Adam er barnslig.. Ellers er vel de av mine største idoler! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg nevnte nettopp at reality skrives med 1 L Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Eneste som irriterer meg med Mythbusters er reklamepauser og når Adam er barnslig.. Det er jo det som er litt av morroa! Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Gry Larsen, leder for auf... digger henne!!! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jackie Chan er eit av mine store idol. Han er heilt konge med den slossinga. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Bare de svake har forbilder. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Bare de svake har forbilder. Da lurer jeg på hvorfor ike du har en! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kjartan. Jeg kjenner en fyr som heter Kjartan, han blir nok glad for å vite at du har han som idol Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Mitt idol eller forbilde er uten tvil Thor Heyerdahl. En stor mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå