Carl M Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 http://www.poster.net/hasselhoff-david/hasselhoff-david-photo-xxl-david-hasselhoff-6220220.jpg Hermegås Var nå jeg som posta bilde av han først da :| Jaja, glemte forresten(herregud ) den største av de alle: Lenke til kommentar
danijo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Matt Heafy, vokalist og gitrist i Trivium Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Roy Keane Eric Cantona Sist men ikke minst, Arnold. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 R I Die Another Day heter John Cleese Q Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 R I Die Another Day heter John Cleese Q Og i The World is not enough het han R. Skal vi daske hverandre med slappe, frosne pølser for å se hvem som har rett? Jeg svarte på det han lurte på; hva bokstaven til John Cleese var når han ikke var Q. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vel i The World is Not Enough var han assistententil Desmond Llewlyn, den gamle Q. I Die Another Day er han Q, fordi Llewlyn er som kjent død Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 men HVORFOR har du dave batista i avataren din? fordi jeg likte han da han var med i evolution. altså epoken hvor han ikke sa et ord, bare var tilstede. nå har jeg ikke bytta pga lathet Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Prinsesse Diana. En bleik og utrent kvinne med mange elskere på si... det er et forbilde det. Passer jo fint til Emo-AnAnAs... Jeg her egentlig ikke et spesifikt forbilde, ser opp til mange forskjellige folk. Men gitarist/komponist Daron Malakian er jo verdt å nevne. Endret 5. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 jeg får poste mine jge og da. Den store helten og idolet er "The Shanks". Dette er mannen som gjorde Liverpool til det storlaget det er. Den andre store idolet mitt er David James, som jeg mener er tidenes keeper Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Den store helten og idolet er "The Shanks". Dette er mannen som gjorde Liverpool til det storlaget det er. Rettelse, det VAR. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Må nåkk bli Christer Basma Endret 6. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Den store helten og idolet er "The Shanks". Dette er mannen som gjorde Liverpool til det storlaget det er. Rettelse, det VAR. hvis du har peiling på fotball så vet du godt at Liverpool er blandt verdens beste lag. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ingen over, ingen ved siden. Ingen i nærheten engang. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Den store helten og idolet er "The Shanks". Dette er mannen som gjorde Liverpool til det storlaget det er. Rettelse, det VAR. "kremt".... Champions League Mestere 2005... "host" Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 og ikke minst scully og mulder fra X-files Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå