Kenny Bones Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sathan! Det ser ut som om hodet er klistret på jo! Mitt største Idol er Peter Gabriel tror jeg. Eller kanskje Paul Mcartney. Hadde John Lennon levd, ville han ha vært det største! Og Jimi Hendrix! Svarte det er mange flere enn det jeg trodde! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Respekt! Gi meg det jeg vil ha Alle tror jeg er et lite barn Men hva er det de vet? Men mamma og pappa er litt snål i blant Men hva er det jeg vet? Kanke alle respektere meg Jeg er jo elleve år Så ikke bare, bare komme her Jeg er jo elleve år Gi meg det jeg vil ha Et par sigaretter kan jeg gjerne ta Gi meg det jeg vil ha En Coca-Cola holiolacariola Jeg er helt unik fra de andre Jeg er kul og snill Jeg kan breake jeg kan skate, jeg kan shake jeg kan danse Se hvor tøff jeg er Kanke alle respektere meg Jeg er jo elleve år Så ikke bare, bare komme her Jeg er jo elleve år Gi meg det jeg vil ha Et par sigaretter kan jeg gjerne ta Gi meg det jeg vil ha En Coca-Cola holiolacariola Gi meg det jeg vil ha! Gi meg det jeg vil ha Et par sigaretter kan jeg gjerne ta Gi meg det jeg vil ha En Coca-Cola holiolacariola Gi meg det jeg vil ha Et par sigaretter kan jeg gjerne ta Gi meg det jeg vil ha En Coca-Cola holiolacariola Gi meg det jeg vil ha Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Murdoc fra A-Team! Han rocker! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Respekt! Gi meg det jeg vil ha Alle tror jeg er et lite barn Men hva er det de vet? Men mamma og pappa er litt snål i blant Men hva er det jeg vet? etc....... Det er ikke mulig å få ned på papir, (i dette tilfellet e-papir) hvor falskt han synger. Det er seriøst forferdelig. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sathan! Det ser ut som om hodet er klistret på jo! Mitt største Idol er Peter Gabriel tror jeg. Eller kanskje Paul Mcartney. Hadde John Lennon levd, ville han ha vært det største! Og Jimi Hendrix! Svarte det er mange flere enn det jeg trodde! Jeg liker Peter Gabriel veldig bra jeg og, genialt det meste han har kommet med. Ellers så kommer Edward Norton også ganske høyt oppe på lista. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 headcleaver: Rart at du nevner The Game og ikke Dave Batista. (Jmfr: avataren din) skulle spørre om det samme Batista er en dårligere entertainer. Klarer ikke snakke i mic uten å stamme osv. Triple H/The Game derimot, klarer dette uten problemer, pluss at han leverer i ringen. Time to Play the Game Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Adam Savage Jamie Hyneman Burt Rutan Richard Branson Loïc Jean Albert Og sist men ikke minst: Knut Jørgen Røed Ødegård Endret 4. august 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Desmond Llewelyn, 1914-1999 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 headcleaver: Rart at du nevner The Game og ikke Dave Batista. (Jmfr: avataren din) skulle spørre om det samme Batista er en dårligere entertainer. Klarer ikke snakke i mic uten å stamme osv. Triple H/The Game derimot, klarer dette uten problemer, pluss at han leverer i ringen. Time to Play the Game men HVORFOR har du dave batista i avataren din? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ingen kan springe i sanden som David Hasselhoff ( ) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Billy Idol: Steve Harris: Angus Young: Malcolm Young: Endret 4. august 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Steve DiGiorgio. Mannen har vært med på samtlige innspillinger; - Autopsy - Severed Survival - Death - Human - Autopsy - Fiend for Blood - Death - Individual Thought Patterns - Testament - The Gathering - Control Denied - The Fragile Art of Existence - Iced Earth - Horror Show - Quo Vadis - Defiant Imagination Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ah, of course: ANGUS! nananananana ANGUS! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg er jo elleve år Velkommen i klubben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå