ka1ser Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) OMG!! Jeg vil bli leeet!!!!1111oneone Det jeg egentlig ville fortelle med denne posten er at temaet har vært oppe før.. EDIT: Se hva jeg fant... gamle tråden.. Endret 28. juli 2005 av ka1ser Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) har mange jeg The Hardy Boyz The Rock Henry (14) Meg selv (sjølvdigger) hemmelig Endret 28. juli 2005 av fox88 Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har 2 idoler; Adam Savage og Jamie Hyneman, sammen er de nitroglyserin Edit: Bilde Hermer etter deg jeg. De er pokker meg konger på jord. De to og de fleste som, utenom når det tar menneskeliv og/eller er ulovlig, lager svære eksplosjoner Lenke til kommentar
Panda5 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Steve Gibson (GRC) , for sin utømmelige it-kunnskap og pågangsmot MacGyver, riktig nok ikke ekte, men hadde flere brukt det de hadde i stede for å sutre over ting de ikke har så ville alt vært mye lettere for mange. Arfa Karim Randhawa, http://seattlepi.nwsource.com/business/232...msftarfa14.html Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jim carrey uten tvil og en spise skje Einstein. Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 han her er bare heilt konge Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Chino Moreno! Uten Tvil!! Er faen ikke dumme folk dette heller Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Mitt idol er: wh1te Etter det jeg har lest av ham, er han en klok mann. Dessuten har han århundrets dax-wax sveis! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Mitt Idol:Torgeir Bjarmann Meget god fotballspiller! Eline kom visst til skade for å glemme å nevne hennes aller største idoler. Et bilde sier mer enn tusen ord: A1... Fredrik, out. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Mitt Idol:Torgeir Bjarmann Meget god fotballspiller! Eline kom visst til skade for å glemme å nevne hennes aller største idoler. Et bilde sier mer enn tusen ord: A1... Fredrik, out. *host* Fikk liksom plutselig ett eller annet i halsen.. er sjokkert! men for all del.. stå på Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 The one and only... Hulk Hogan Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 For det første, sandra er ikke ett idol. Hun er et plagg, som avisene bretter rundt seg. Og for å snakke om ukeblader, bruker de henne som bombekastere. Så nei, ikke ett idol. Det finnes ikke subjektive emner om henne. Idol? Se her! Steve Buscemi Tidenes helt, UTEN TVIL! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) En rekke mennesker jeg idoliserer: Den ultimate: Leonardo DaVinci - For meg personen som beviser at livet er fullt av ting å oppdage Den lekne: Adam Savage - Personen som får meg til å legge merke til tingene rundt meg Den morsomme: George Carlin - Personen som får meg til å fokusere på språk og utsagn Den dyktige: Steve Buscemi - Er det håp for en person som ser slik ut, er det håp for oss alle (men dyktig, _det_ er han! Endret 28. juli 2005 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå