Gå til innhold

Hvem er ditt idol


crapgame

Anbefalte innlegg

Richard Burns

Som desverre ikke er blant oss.

Grunn: Karen har vunnet X antall WRC i Evo'en (og alt annet)... Han var jo en av de som virkelig viste hva Evo'en kunne gjøre og ga den ryktet den har i dag som verste praktiske gatebilen i dag.

 

RIP

burns.jpg

 

Norske:

Pietrov Solberg

Han har kanskje ikke vunnet like mange løp som Burns eller Loeb, men han skal ha respekt for hans gebrokne engelsk, superbe kjøreegenskapet og hans lojalitet til Subaru. (Og at han er norsk da)

 

SUB%20CONTRACT.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine Idoler:

 

Al DiMeola:

al_dimeola_400.jpg

Tidenes råeste fusiongitarist. Trenger jeg å si mer? ;)

 

Paco DeLucia:

delucia.gif

Er det frankenstein? Er det en full og gal nordlending? Nei, det er DeLucia, gitaristen som går som hånd i hanske med DiMeola og lager tidenes råeste gitarduo!

 

Dominique Di-Piazza:

283_1004060603_822.jpg

Når jeg fikk høre denne karen, så satt jeg og gråt og forbant meg på at jeg skulle kaste bassgitaren og aldri spille mer, siden jeg skjønte hvor elendig jeg var i forhold.

Di-Piazza er vel den absolutt beste bassisten jeg noengang har hørt, både feeling, presisjon, groove og fart er i toppklasse. Send meg en PM så kan jeg laste opp en gratis video jeg fant på hjemmesiden hans.

 

Joe Satriani:

satriani.jpg :!:

Alle vet vel hvem Satriani er. Mannen som oppfant instrumental-gitarrocken og revolusjonerte gitarmusikken med sin "syngende" spillestil. Komponist og gitarist med "noko attåt" :love:

 

Onkel Torbjørn:

 

Ok, ok, jeg vet at familien ikke teller, men for meg gjør den det. Hadde det ikke vært for min kjære onkel Torbjørn, så hadde nok neppe jeg hatt intresse for musikk i dag. Fra første stund når onkel satte meg, 3 år gammel, foran stereoanlegget og lot meg sitte der, så har han hjulpet meg og inspirert meg som musiker. Han spiller forsåvidt gitar, bass og tagenter selv, og er jævla flink (om jeg tør si det) :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Mine "idoler":

 

Giofranco Zola, tidligere Chelsea spiller

 

Parma_Zola_1993_.jpg

 

Luke Skywalker

180px-Luke_skywalker.jpg

 

Skalmann :love: bare tar det med ro hele tiden ^^

 

skalman-img.jpg

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

George Carlin

e49.jpg

En av de beste stand up komikerne som noen gang har satt sine ben på denne planeten. Hans brilliante treffsikkerhet når det gjelder dagligdags rutiner og tanker og satire. Det skal man lete uendelig etter.

 

 

Og

 

 

Mr. Axl Rose

axl_rose.jpg

Den mest perfekte frontman ever!

Han har en hypnotisk tilstedeværelse når han er på scenen som gjør det hele til en nesten hypnotisk opplevelse. Å det hjelper også at han nermest er et musikalsk geni og at tekstene hans kan oppfattes og tolkes på mange måter som gir hver og enkelt får noe personlig ut av det. Med sangtexter som estrange, novermber rain og Sweet child o mine på samvittigheten så har jeg stor tro på Chinese Democracy som er satt til release denne høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...