FpsStu Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Richard Burns Som desverre ikke er blant oss. Grunn: Karen har vunnet X antall WRC i Evo'en (og alt annet)... Han var jo en av de som virkelig viste hva Evo'en kunne gjøre og ga den ryktet den har i dag som verste praktiske gatebilen i dag. RIP Norske: Pietrov Solberg Han har kanskje ikke vunnet like mange løp som Burns eller Loeb, men han skal ha respekt for hans gebrokne engelsk, superbe kjøreegenskapet og hans lojalitet til Subaru. (Og at han er norsk da) Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Mine Idoler: Al DiMeola: Tidenes råeste fusiongitarist. Trenger jeg å si mer? Paco DeLucia: Er det frankenstein? Er det en full og gal nordlending? Nei, det er DeLucia, gitaristen som går som hånd i hanske med DiMeola og lager tidenes råeste gitarduo! Dominique Di-Piazza: Når jeg fikk høre denne karen, så satt jeg og gråt og forbant meg på at jeg skulle kaste bassgitaren og aldri spille mer, siden jeg skjønte hvor elendig jeg var i forhold. Di-Piazza er vel den absolutt beste bassisten jeg noengang har hørt, både feeling, presisjon, groove og fart er i toppklasse. Send meg en PM så kan jeg laste opp en gratis video jeg fant på hjemmesiden hans. Joe Satriani: :!: Alle vet vel hvem Satriani er. Mannen som oppfant instrumental-gitarrocken og revolusjonerte gitarmusikken med sin "syngende" spillestil. Komponist og gitarist med "noko attåt" Onkel Torbjørn: Ok, ok, jeg vet at familien ikke teller, men for meg gjør den det. Hadde det ikke vært for min kjære onkel Torbjørn, så hadde nok neppe jeg hatt intresse for musikk i dag. Fra første stund når onkel satte meg, 3 år gammel, foran stereoanlegget og lot meg sitte der, så har han hjulpet meg og inspirert meg som musiker. Han spiller forsåvidt gitar, bass og tagenter selv, og er jævla flink (om jeg tør si det) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Mine idoler er: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jimi Hendrix Dimebag Darrell Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Til dere som ikke vet hvem det er, skam dere, det er Billy Idol. 6621648[/snapback] Som bringer oss til Bam som kicker Billy sin ass Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Alle folka i Iron Maiden og Mötley Crüe, spesielt Mick Mars. Av de som har blitt tatt fra oss alt for tidlig er spesielt Randy Rhoads og "Dimebag" Darrel Lance Abbot mine idoler. Lenke til kommentar
plastsjel Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 John Lennon Sigourney Weaver Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg må nok si jokke jeg.. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Mike Portnoy helt klart Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg må nok si jokke jeg.. 6626539[/snapback] Enig. Idol og idol, folk får mene hva de vil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Mine "idoler": Giofranco Zola, tidligere Chelsea spiller Luke Skywalker Skalmann bare tar det med ro hele tiden ^^ Endret 7. august 2006 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 SteffyBoy There's no question about it. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 George Carlin En av de beste stand up komikerne som noen gang har satt sine ben på denne planeten. Hans brilliante treffsikkerhet når det gjelder dagligdags rutiner og tanker og satire. Det skal man lete uendelig etter. Og Mr. Axl Rose Den mest perfekte frontman ever! Han har en hypnotisk tilstedeværelse når han er på scenen som gjør det hele til en nesten hypnotisk opplevelse. Å det hjelper også at han nermest er et musikalsk geni og at tekstene hans kan oppfattes og tolkes på mange måter som gir hver og enkelt får noe personlig ut av det. Med sangtexter som estrange, novermber rain og Sweet child o mine på samvittigheten så har jeg stor tro på Chinese Democracy som er satt til release denne høsten. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) http://st.blog.cz/m/metallica.blog.cz/obrazky/101654.jpg Sjefen sjøl!! 6626356[/snapback] Så enig så engig.. Edit: ikke quote bilder.. Endret 11. august 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå