SnittLeif Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Skal vi se. Jeg tok bare noen få.. Ja noen få.. Siden jeg syns det ble ille å fylle opp hele tråden med alle mennesker jeg ser opp til. Tony Levin Geddy Lee Victor Wooten Dave Weckl Frank Zappa Neil Peart Øystein Sunde Det var vel nok Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 For å nevne 2 av de: Mikael Åkerfeldt & Peter Lindgren -Jar Lenke til kommentar
kimman Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Allen Iverson Kobe Bryant Og vårt egen norske Ronny Karlsen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Mike 'Mouse' McCoy. Barskere type finnes ikke. Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Chris Martin Tyler Durden Lars Monsen Ashton Kutcher Jo Nesbø Trond Strømdahl Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 En person overgår alle sammen.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Pappa! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Rart at ingen har nevnt disse Lars Monsen: B.S Christiansen: Røffere karer enn dem finner du ikke Særlig B.S, en ganske vanlig dansk elektrikker som har vært gjennom en av de værste militære utdanningene som du kan komme igjennom, helt sykt! Anbefaler boka som han har skrevet "Et liv på kanten", veldig bra skildret.. Monsen er også kul Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Ikke bare er ikke mine idol lite menneskelige, en er til og med en forvokst blikboks og en annen en grønn skilpadde... Min første helt; Både Clark, Supermann og mannen som spilte han, Chritsopher Reeve; Og ikke minst Leonardo; Er vel stort sett fra den fiksjonelle verden jeg har hentet mine idol. Merkelig nok. Også Luke Skywalker var en av mine helter/idol. Er av en eller annen grunn vanskelig å finne noen idol i den virkelige verden. Tilbake til den virkelige verden er vel Bjørn Dæhlie en jeg ser opp til. Han viste en helt rå styrke og virker tvers gjennom som en ærlig og rederlig kar. Edit: Og hvordan kunne jeg glemme Al Bundy, Doug Heffernan, Cliff Clavin og Homer Simpson ? Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hm, er en del egentlig. Kan nevne noen da ; Dave Chapelle Kjent komiker med eget program kalt "Chapelle Show" som går på MTV. Denne fyren er utrolig morsom og har de sykeste sketchene, bildet under er ifra en sketch han hadde lagd om artisten Prince. --------------------------------------------------------------------------------------------- Steve Nash Point-guard for basketlaget Phoenix Suns. Spiller en del basket selv på fritiden og liker rollen som Point-guard, noe denne fyren vet hvordan skal spilles. -------------------------------------------------------------------------------------------- Mobb Deep Fra Queensbridge med syk sound og fete rhymes. Har lagd utrolig mange gode låter som jeg aldri blir lei, men albumene har begynt å skuffe litt de siste 2-3 årene (Blitt mer kommersielle). Har utrolig mange andre idoler innen basket og hiphop men disse er de største. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Steve Vai såklart...hehe Finner ikke bedre gitarist enn han... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Paul "Bono" Hewson... trenger ingen videre forklaring av hvem han er/hva han gjør. Stort bilde i forhold til andre, så derfor i spoiler Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Zinedine Zidane. Og MacGyver. Endret 6. august 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg har faktisk ingen forbilder. Var det jeg fant ut også 4610690[/snapback] Kom så langt jeg også, helt til... Ingen over, ingen ved siden 4646640[/snapback] Helt til jeg så posten til smårips_eier... Stewie er jo faktisk ganske genial... men ikke akuratt et idol.... Konklusjon: Ingen idoler for øyeblikket. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Larry David Har alltid hatt lyst til å skrive en sit-com, og har jobbet rundt mange forskjellige idèer. Larry David er nok mitt største idol. Eller hadde jeg gjerne ville opplevd og oppnådd like mye som selveste Arnold Schwarzenegger. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Idoliserer egentlig ingen i ordets rette betydning, alle er bare mennesker uansett (gode og dårlige sider, blablabla...). Men om jeg skal nevne noen jeg har mye respekt for må det vel bli disse karene: Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Til dere som ikke vet hvem det er, skam dere, det er Billy Idol. Endret 6. august 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå