crapgame Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Alle har idoler, hvem er ditt/dine? post gjerne bilde. Familie trengs ikke å tas med. (ikke spennende for andre) Man skal heller ikke kritisere eller mene noe om andres idoler (Irrelevant). Endret 6. august 2005 av crapgame Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Timo Tolkki som spiller gitar i Stratovarius Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Jeg har 2 idoler; Adam Savage og Jamie Hyneman, sammen er de nitroglyserin Edit: Bilde Endret 28. juli 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har 2 idoler; Adam Savage og Jamie Hyneman, sammen er de nitroglyserin Edit: Bilde Hermer etter deg jeg. De er pokker meg konger på jord. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Josh Homme i QUeens of the Stone-Age Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Mine sportsidol: Lance Armstrong: Vinner over kreften og står igjen øverst på pallen i tour de France. Tiger Woods: Snur golfsporten totalt på hodet. Har banet vei for andre afroamerikanske golfspillere. Kan bli tidenes golfspiller. Andre idol Arnold Schwarzenegger: Først og fremst så er han kanskje tidenes bodybuilder(dog ikke mestvinnende). Han har blitt guvernør i staten California. Og i tillegg så er han gift med en Kennedy. Her snakker vi The American Dream! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Jeg har to jeg 1. Lars Monsen Fordi han er så sykt kul og ekstrem. Han gikk jo over Canada i noen år. Han må jo være en av de mest ekstreme folka som lever i dag. 2. Jarle Andhøy som er Kaptein på båten Berserk. Han seilte alene ned til sør amerikas sydligste punkt da han var 19år i en 28fot lang båt og vidre ned til Antarktis der de kjempet mot naturen. Endret 28. juli 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Idol fra fjortisstiden, bevismateriale fjernet. Endret 25. oktober 2006 av Tabero Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvis man kan regne med personer som er døde så er det uten tvil "Jimi Hendrix"! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Till Lindemann Yeah Forsåvidt mitt og. Men aller helst ville jeg nok vært mere som Bill Gates, bare at jeg ikke ledet Microsoft og hatt briller. Styrtrik IT-mann. Det hadde vært kult. Endret 28. juli 2005 av Mixel Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Adam Savage og Jamie Hyneman ligger som nr 2 hos meg. Mitt idol må være denne geniale mannen: Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Hvis man kan regne med folk som er døde, vil jeg nok si at Cliff Burton er en av mine største idoler. Han stod for en så gjennomført og "ekte" stil som jeg bare digger, har hatt stor interesse av å lete fram gamle bilder og opptak/video/intervjuer og lesestoff med/om han fra den tiden. Selv om mange vil hevde han langtfra var den beste bassisten, så synes jeg allikevel det er noe med han som gjør at han stikker ut fra de aller fleste. Hele karismaen rundt han når han spilte på scenen, ting han sa og gjorde og stod for, hele pakka. R.I.P. Cliff , døde så altfor ung... (ps: jeg spiller nesten ikke bass selv en gang, kun litt en gang i blant ) Bortsett fra han er vel Mike Portnoy mitt største nå-levende idol. Elsker rytmene og arrangementene han gir/setter sammen med Dream Theater, selv om han kanskje ikke er regnet for å være blant verdens beste trommiser, så er han klart min favoritt. Har plukket opp endel tips og triks fra han opp i gjennom tiden. Endret 28. juli 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Joachim Nielsen, verdens beste<3 Endret 7. august 2006 av P0rnes Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Dissa og Endret 28. juli 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Mitt sportsidol er nok Tito Ortiz MMA UFC og PRIDE stjerne. Han driver med omtrent samme sporten som jeg gjør, det er nok derfor jeg digger han. info om Tito Ortiz Pics: Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Mitt Idol: Torgeir Bjarmann Meget god fotballspiller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå